return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Linnnnnnnn welkom op et TA forum =) (pg. 14)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
LINNNNNNNNNNNNNNNNNNN waaaaar blijf je nouuuuuuuuuuuu.

WE WANT YOU,GEILE SLOEDER


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet. :rolleyes:
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet. :rolleyes:
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.


ja, vond het ook een beetje asociaal, en dan nog wel door een paar geile pubers (massiv en siesta dus)

(misschien heb ik ook wel iets stoms gezegd, weet ik niet eens meer, als ik het heb gedaan, excuseer ik mij natuurlijk :))

John, wil je en poging doen om haar terug te laten komen, paar extra vrouwen kan echt geen kwaad
Remy D
Tis toch leuk, 1 van de vermakelijkste dingen is humor over anderen :)

Daarom vind ik Cabaratiers zo VET!!!!!!!!! :D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Blik


ja, vond het ook een beetje asociaal, en dan nog wel door een paar geile pubers (massiv en siesta dus)

(misschien heb ik ook wel iets stoms gezegd, weet ik niet eens meer, als ik het heb gedaan, excuseer ik mij natuurlijk :))

John, wil je en poging doen om haar terug te laten komen, paar extra vrouwen kan echt geen kwaad

Zoveel moeite voor een vrouwtje.


Whahahaaha hou toch op Tjerk, als ze niet wil komen dan toch niet. En ik heb me laaatst aangemeld bij het Tinaforum en daar zijn genoeg leuke meisjes :p Kom je daar toch ook heen.
Blik
quote:
Originally posted by Remy D

Zoveel moeite voor een vrouwtje.


Whahahaaha hou toch op Tjerk, als ze niet wil komen dan toch niet. En ik heb me laaatst aangemeld bij het Tinaforum en daar zijn genoeg leuke meisjes :p Kom je daar toch ook heen.


ik moet goeie voorbeeld geven (tegenover de dames dan :p)

maar het tinaforum hè....? ik gaat zoeken, die meisjes zoeken altijd iemand om hun verhaal kwijt te kunne :p (sjit ik heb al een vriendin :p)

ff zoeken

!google tinaforum
!google tina forum
http://www.fdk-berlin.de/forum97/f082d.html

ik kan niks vinden hoor
Remy D
De tina site wordt in een nieuw venster geladen
Donna
Mjah Siesta,beetje ERGGGG beneden peil die reactie,en stel je voor als er een *geil* chickie op je afkomt,wedde dat je met je bek vol tanden staat,dis dus psies wat ik bedoel met een foute attitude....

*YUCK*
Gekhous
stoute Siesto!!!!

beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...
Jukx
quote:
Originally posted by Gekhous


beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...


Ten eerste ga ik niet dagelijks zo een nietszeggende, uit de hand gelopen, thread volgen.

Ten tweede kán zo een grapje (met de nadruk op KAN) één keer leuk zijn. Wat niet leuk is, is daar 11 pagina's lang heel flauw op door borduren terwijl John al herhaaldelijk heeft aangegeven dat al die kinderachtige opmerkingen niet in goede aarde vallen (zowel bij John als bij Lin).

Het is inderdaad jammer dat er pas na 11 pagina's, en niet eerder, door iemand wat over gezegd wordt. Ik zie alleen geen reden om er dan maar niets over te zeggen.. net alsof zulk gedrag na 11 pagina's ineens wel goed te praten valt.
John
quote:
Originally posted by Jukx


Hmmmzzz.. érg volwassen zijn dit soort uitspraken niet. :rolleyes:
Ga je altijd zo met meisjes/vrouwen om DJ Siesta?


Nee, maar ff serieus.. die Lin zal hier wel nooit meer komen dus die zal dat toch niet meer lezen. Maar erg sociaal tegenover John is het niet he. Denk dat jij het ook niet leuk vind al wordt 1 van je beste vrienden/vriendinnen continu belachelijk gemaakt.


quote:
Originally posted by Jukx

Ten eerste ga ik niet dagelijks zo een nietszeggende, uit de hand gelopen, thread volgen.

Ten tweede kán zo een grapje (met de nadruk op KAN) één keer leuk zijn. Wat niet leuk is, is daar 11 pagina's lang heel flauw op door borduren terwijl John al herhaaldelijk heeft aangegeven dat al die kinderachtige opmerkingen niet in goede aarde vallen (zowel bij John als bij Lin).

Het is inderdaad jammer dat er pas na 11 pagina's, en niet eerder, door iemand wat over gezegd wordt. Ik zie alleen geen reden om er dan maar niets over te zeggen.. net alsof zulk gedrag na 11 pagina's ineens wel goed te praten valt.


thnx Jukx,
:)

Little Theseus
quote:
Originally posted by Remy D
De tina site wordt in een nieuw venster geladen


OMFG Hij heeft nog gelijk ook!

Wahaha, dat gastenboek is echt lache, zit (bijna) helemaal vol met lieve tinameisjes:

quote:
Voornaam: Marilijn
Favo dier: Paard,hond,...alles eigenlijk
Favo sport: paardrijden
Favo TV serie: Goeie tijden
Wat lees je het liefst in Tina: Noortje
Wat mis je in Tina: Iets dikker en meer over zoenen
Jouw favo Vippie: Jhonny de Mol
Wat zijn jouw hobby's: Paardrijden statten en mailen
En wat wil je nog meer kwijt:
Hee luitjes ik zoek iemand die met me wil mailen...Een beetje vaak mailt en als het effies ken msn heeft.(Heb je het niet is het ook goed...)Mijn adres is [email protected] Ik hoop dat er iemand reageert...Suc6 -x- LIJn

gossieeeee!


Een iemand die daar zielig is en best wel Henkies vriend uit die laatste Irc thread Henkie vs Metal:

quote:
Voornaam: SLIPKNOT4EVER
Favo dier: ZEG IK LEKKER NIET
Favo sport: VOETBAL
Favo TV serie: GTST
Wat lees je het liefst in Tina: NIKS
Wat mis je in Tina: DAT IE NIET MEER BESTAAT
Jouw favo Vippie: WEET IK VEEL
Wat zijn jouw hobby's: DE TINA IN SNIPPERS VERSCHUEREN
En wat wil je nog meer kwijt:
DAT IEDEREEN GEEN ABONOMENT MOET NEMEN HET IS EEN EN AL NAAIERIJ JE MOET EEN ABBONOMENT NEMEN OP LARGE DAT IS PAS VET GEEN PIETELULLIGE STRIPJES EN GETRUT.
Donna
quote:
Gekhous:stoute Siesto!!!!

beetje jammer dat er na 11 paginas opeens iets van gezegt wordt... zeg het dan meteen, of zeg het niet...


ik reageer ergens op als ik ergens over na begin te denken,en wanneer ik daar zin in heb en dus niet wanneer ik denk dat jij t een geschikt moment vind;)

En idd,net wat jukx zegt,t kan gaan vervelen huh?,en dit soort gedrag al helemaal,siesta roept elke dag t hardst dat ie ondanks zn 15 jaartjes zo *groot* is in woord en daad,maarrre dis typisch gedrag van een kiddo die niet weet wanneer t leuk geweest is,en dus mot kappuh,dus dan zeggen de grote mensen altijd ff,jajajaja nou weten we t wel,tis leuk geweest nu,je word vervelend.

En dat hebben we alleen maar ff gedaan,thats all......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement