|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Jaahaaaaa
NW4BETAMOD :D
Trouwens... we kunnen hier toch ook een beta nerd verkiezing 2005 houden? :D |
|
|
| TOR |
| ^ er is geen poll nodig om te weten dat melon_head de grootste nerd is :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaahaaaaa
NW4BETAMOD :D
Trouwens... we kunnen hier toch ook een beta nerd verkiezing 2005 houden? :D |
Start jij de poll maar Ei, jij als mod mag ook wel eens wat meer inbreng hebben betreft nieuwe topics. :D
En stuur maar een mailtje naar Swamper dat ik inderdaad het plekje van CygnusX overneem. :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaahaaaaa
NW4BETAMOD :D
Trouwens... we kunnen hier toch ook een beta nerd verkiezing 2005 houden? :D |
dat behoort tot de mogelijkheden. maar dan wint shifty |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
dat behoort tot de mogelijkheden. maar dan wint shifty |
Of MikeVee
Of Toni D2
Of Tiger777
Waarom kunnen we niet gewoon 3 keer voten :p |
|
|
| eieregooie |
Dat zijn al 5 kandidaten...
Dat kan weleens spannend worden! |
|
|
| New Wave |
| Zit nu Tiesto_In_Concert_2-Gelredome_Arnhem__Final_Hour-DAB-10-30-2004 t eluisteren en op 21:25 zit echt zooooooooooooooooooooon gaar stukje!!! Wat een prutser. De rest is kut (behalve eerste nummer) maar dit slaaaat echt alles. :p |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by New Wave
Of MikeVee
Of Toni D2
Of Tiger777
Waarom kunnen we niet gewoon 3 keer voten :p |
of new wave.
dan wordt je ws 2 keer tot grootste nerd verkozen :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
of new wave.
dan wordt je ws 2 keer tot grootste nerd verkozen :p |
Ik ben geen BETA. :p Ik ben 100% NLTA-er. Dat ei en freezel nu zo zijn, alee. Dat moeten ze zelf weten :p Ik ben kaaskop tot mijn dood. :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zit nu Tiesto_In_Concert_2-Gelredome_Arnhem__Final_Hour-DAB-10-30-2004 t eluisteren en op 21:25 zit echt zooooooooooooooooooooon gaar stukje!!! Wat een prutser. De rest is kut (behalve eerste nummer) maar dit slaaaat echt alles. :p |
Tss... da uur is geniaal ! :p |
|
|
| jp |
| Zzandirt heeft als rookie een behoorlijke indruk gemaakt zeg :eek: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tss... da uur is geniaal ! :p |
agreed :eyes: |
|
|
|
|