|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Ik zie Snuggle niet vaak meer?
Maar goed, ik heb een eer hoog te houden dus stem ik op mezelf. |
|
|
| Muppy |
haha vind het wel phat dat ik er bij sta:D
maar ben niet echt een nurd...de grootste is toch wel new wave denk ik! |
|
|
| jp |
| De verkiezing is dit jaar spannender dan ooit :wtf: :wtf: |
|
|
| MikeVee |
New wave natuurlijk. :D
Belachelijk veel posten....ja
gaat amper uit.... ja
geilt bij gebrek aan real life mensen op fotos....ja
....
:p |
|
|
| Three 'O Three |
Ik moet wel lachen om het automatisme waarmee deze lijst tegenwoordig in elkaar wordt geflansd! Deze mensen hebben duidelijk een speciale positie op TA :D
Eigenlijk volledig ten overvloede: ik heb op New Wave gestemd. Commentaar lijkt me niet nodig! |
|
|
| New Wave |
| Vind je het heel vreemd, de personnen in die op de lijst zijn de enige die dit jaar gepost hebben. De rest is allemaal weg, blijf dan weg. nerds! |
|
|
| Siesta |
| idd new teef is de grootste nerd van het hele forum! en dat al meer dan 5 jaar lang ofzo :p |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by New Wave
...blijf dan weg. nerds! |
Aan de lijst te zien zijn jullie dan juist de nerds hoor! :eek: :p |
|
|
| jp |
| Het wordt steeds spannender :eek: |
|
|
| ZZandirt |
nog ff getwijfeld of ik mijn nick niet zzandnerd zou maken....
(barf.) |
|
|
| eieregooie |
| sander doet t goed... hoogste nieuwe binnenkomer op nr 3 |
|
|
|
|