return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 3)
View this Thread in Original format
eieregooie
Gezellie :D
Cosmic
Ik zie Snuggle niet vaak meer?

Maar goed, ik heb een eer hoog te houden dus stem ik op mezelf.
Muppy
haha vind het wel phat dat ik er bij sta:D

maar ben niet echt een nurd...de grootste is toch wel new wave denk ik!
jp
De verkiezing is dit jaar spannender dan ooit :wtf: :wtf:
MikeVee
New wave natuurlijk. :D

Belachelijk veel posten....ja
gaat amper uit.... ja
geilt bij gebrek aan real life mensen op fotos....ja

....

:p
Three 'O Three
Ik moet wel lachen om het automatisme waarmee deze lijst tegenwoordig in elkaar wordt geflansd! Deze mensen hebben duidelijk een speciale positie op TA :D


Eigenlijk volledig ten overvloede: ik heb op New Wave gestemd. Commentaar lijkt me niet nodig!
New Wave
Vind je het heel vreemd, de personnen in die op de lijst zijn de enige die dit jaar gepost hebben. De rest is allemaal weg, blijf dan weg. nerds!
Siesta
idd new teef is de grootste nerd van het hele forum! en dat al meer dan 5 jaar lang ofzo :p
Three 'O Three
quote:
Originally posted by New Wave
...blijf dan weg. nerds!


Aan de lijst te zien zijn jullie dan juist de nerds hoor! :eek: :p
jp
Het wordt steeds spannender :eek:

ZZandirt
nog ff getwijfeld of ik mijn nick niet zzandnerd zou maken....


(barf.)
eieregooie
sander doet t goed... hoogste nieuwe binnenkomer op nr 3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement