|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Vrouwen die hier post(t)en
Loraine
Uniek
Donna
Esrem
ambs
emma
Eye-Ris
andrea-sky
Proximus
Nwopper
keuze zat :D |
postten verleden tijd ja,
en dr zitten ook beta's tussen is t niet? |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by jp
Vrouwen die hier post(t)en
Loraine
Uniek
Donna
Esrem
ambs
emma
Eye-Ris
andrea-sky
Proximus
Nwopper
keuze zat :D |
voeg engeltje er even aan toe, anders is het ook zo zielig:p |
|
|
| jp |
Ben er nog een paar vergeten maar dat komt door de drank
Loraine
Uniek
Donna
Esrem
ambs
emma (NEBETA)
Eye-Ris
andrea-sky
Proximus
Nwopper
Engeltje
Odyne
Sabina |
|
|
| Roger |
| en jezelf misschien:eek: |
|
|
| Roger |
| jezelf vergeten door de drank:nervous: zo ver is het bij mij nog nooit gekomen:eyespop: wat voor spul lig je te zuipen dan? |
|
|
| jp |
| Sinds wanneer heb ik tieten dan? :wtf: |
|
|
| Roger |
| ow ik dacht dat jij dat was daar in je avatar |
|
|
| jp |
| Zo'n kleur heb ik nu wel :D |
|
|
| New Wave |
| waar blijft me beker!?!?!?!?:mad: :whip: :rolleyes: :whip: :crazy: :eyespop: :eyes: :whip: :mad: |
|
|
| Little Theseus |
| bij deze wil ik mijn oprechte felicitaties uitbrengen aan Tim aka New Wave, NERD VAN HET JAAR!!! |
|
|
|
|