|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| komt er ook een 2006 verkiezing? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
komt er ook een 2006 verkiezing? |
Volgens mij zijn er hier nog maar zo'n 20 mensen die hier posten. :p |
|
|
| Siesta |
| dat zijn er al heel wat |
|
|
| robin |
| Jij mag het dit jaar wel zijn heur airpole :p |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by robin
Jij mag het dit jaar wel zijn heur airpole :p |
Heyyyyyyy moi mijong :p
Ik wil het best worden hor: ik ben ooit al eens genomineerd geweest, dat was toen ik hier net was, omdat ik me toen echt supervaag gedroeg.
Oh btw, doe es wat aan die H*B jong, dat ding ligt al weer een tietje plat. |
|
|
| robin |
Mja dat heb ik alweer een tijdje opgegeven.. jammer maar helaas :(
*mijn internet heeft al een tijdje kuren, dus ik ken er sowieso niet in :o |
|
|
| jp |
| Tijd voor een 2014 contest |
|
|
| jp |
| Is dat een aanmelding? |
|
|
| Trance-M |
| De kans op winst was nog nooit zo groot :) |
|
|
| Opti |
| Open een nieuwe thread dan |
|
|
|
|