return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 16)
View this Thread in Original format
Siesta
komt er ook een 2006 verkiezing?
AirPole
quote:
Originally posted by Siesta
komt er ook een 2006 verkiezing?




Volgens mij zijn er hier nog maar zo'n 20 mensen die hier posten. :p
Siesta
dat zijn er al heel wat
robin
Jij mag het dit jaar wel zijn heur airpole :p
AirPole
quote:
Originally posted by robin
Jij mag het dit jaar wel zijn heur airpole :p


Heyyyyyyy moi mijong :p


Ik wil het best worden hor: ik ben ooit al eens genomineerd geweest, dat was toen ik hier net was, omdat ik me toen echt supervaag gedroeg.

Oh btw, doe es wat aan die H*B jong, dat ding ligt al weer een tietje plat.
robin
Mja dat heb ik alweer een tijdje opgegeven.. jammer maar helaas :(

*mijn internet heeft al een tijdje kuren, dus ik ken er sowieso niet in :o
jp
Tijd voor een 2014 contest
Trance-M
:wtf: :tongue2
jp
Is dat een aanmelding?
Trance-M
De kans op winst was nog nooit zo groot :)

Opti
Open een nieuwe thread dan
jp
Doe niet zo lui
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement