|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| Whoehoee!! Ik sta voor :p |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Whoehoee!! Ik sta voor :p |
ja zeg het maar.. hoeveel heb je ze betaald??? :whip:
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ja zeg het maar.. hoeveel heb je ze betaald??? :whip:
:D |
:D Jij hebt toch ook op mij gestemt :p? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
:D Jij hebt toch ook op mij gestemt :p? |
hmmm eigelijk niet :toothless
jij bent alleen TA nerd van de maand.. maar daarvoor was je niet de actiefste :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
hmmm eigelijk niet :toothless
jij bent alleen TA nerd van de maand.. maar daarvoor was je niet de actiefste :p |
Wat ben je ook een lekker lief poppedopje he. :p |
|
|
| Opti |
| Grappig dat Snuggle nog steeds zo veel stemmen krijgt:stongue: :disbelief |
|
|
| jp |
| Dit lijken de Amerikaanse presidentsverkiezingen wel :wtf: |
|
|
| kid nyce |
voted snuggle don't know wtf i voted for but thanks for the PM...I think? |
|
|
| jp |
| De Belgische kabel is nu wel rechtgetrokken :o |
|
|
|
|