|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| Met die sig, moet New Wave haast wel de winnaar worden :haha: :haha: |
|
|
| New Wave |
| Ik doe me best. :o |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by jp
Die vieze frietenvreters verpesten alles |
ey R.E.S.P.E.C.T manneke
topicnaam is TA nerd verkiezing van 2005, niet grootste TA nerd verkiezing volgens de Nederlanders.
p.s. kaasschranzer :rolleyes: |
|
|
| franzelare |
| als je dit soort topic's opent ben je zelf een nerd :p |
|
|
| jp |
| Dat is jouw mening en die respecteren we |
|
|
| AirPole |
Muppy... definately...
Ik heb Mup ontmoet op een Armin-boot-party in Amsterdam, maar ik vind zijn posts op TA soms wat vaag. Op elke post moet gereageerd worden lijkt het wel.
Verder:
Snuggle, waar ben je?? We hadden vaak discussie, maar dat je er nu zo heel, heel weinig bent vind ik ook maar niks. Had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen :)
(Geldt ook voor Tijs08 en alle ouwe rakkers) |
|
|
| eieregooie |
| hebbe ze die draad bij de belgen al weg gehaald? :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
hebbe ze die draad bij de belgen al weg gehaald? :( |
ja policy is echt ed up daar. |
|
|
| jp |
| Ik stel voor een petitie te houden om ons ongenoegen kenbaar te maken |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik stel voor een petitie te houden om ons ongenoegen kenbaar te maken |
Waarna we een afzettingsprocedure starten omdat CygnusX niet naar behoren zijn functie bekleed. Ik stel voor dat w ein het BETAforum een nederlandse moderator aanstellen. |
|
|
|
|