|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
De Belgische kabel is nu wel rechtgetrokken :o |
respect!:o |
|
|
| jp |
| Eerlijke competitie siert dit forum |
|
|
| New Wave |
| Inderdaad, we moeten wel geloofwaardig overkomen. In de trancewereld heeft tranceaddict.com natuurijk een reputatie hoog te houden. Dit forum is het goudappeltje van alle fora. :o |
|
|
| jp |
| Zeg maar het tegenovergestelde van Partyflock maar dan mondiaal |
|
|
| kolkiewolkie |
| JP natuurlijk :toothless |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Zeg maar het tegenovergestelde van Partyflock maar dan mondiaal |
Juustem. En we zijn trots dat we deel uit maken van deze grandioze community. |
|
|
| jp |
| Waar iedereen een kans krijgt, zelfs proghoeren |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Waar iedereen een kans krijgt, zelfs proghoeren |
Bijna iedereen.....hardstyleQneuzen krijgen die kans niet. We moeten wel een puur ras blijven. :o |
|
|
| Sh!fty |
| Da was een makkelijke keuze ;) |
|
|
| New Wave |
| Ze hebben een thread bij de belgen gemaakt. :p ze gaan allemaal op mij stemmen. :p |
|
|
| ZZandirt |
is die tonieDtwee ( R2D2, spreek uit: artoedietoe:stongue: :stongue: :stongue: ) nog niet afgeschoten?
kvindsowieso dat belgen een inferieur volkje zijn... (alleen de mannekes danhè) dus de stemmen tellen maar voor de helft...:toocool: :toocool: |
|
|
|
|