|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
is die tonieDtwee ( R2D2, spreek uit: artoedietoe:stongue: :stongue: :stongue: ) nog niet afgeschoten?
kvindsowieso dat belgen een inferieur volkje zijn... (alleen de mannekes danhè) dus de stemmen tellen maar voor de helft...:toocool: :toocool: |
Neu, hij mag blijven. :p
Moet je ook kijken hoe stoer hij mijn zinnen in zijn sig heeft staan. :p |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
is die tonieDtwee ( R2D2, spreek uit: artoedietoe:stongue: :stongue: :stongue: ) nog niet afgeschoten?
kvindsowieso dat belgen een inferieur volkje zijn... (alleen de mannekes danhè) dus de stemmen tellen maar voor de helft...:toocool: :toocool: |
hihi |
|
|
| ZZandirt |

| quote: | Originally posted by Toni_D2
hihi |
|
|
|
| Toni_D2 |
| Met zo'n smiley maak je natuurlijk meer kans om de TA nerd 2005 te worden. |
|
|
| ZZandirt |
oei!!! niet eens mijn zoetgevooisde, edoch scherpe opmerkingen over jullie schattige volkje???? schetst het niveau: bewegende plaatjes zeggen meer.... tekenfilmcultuur... K3!!!!:whip:
alle belgen (behalve Aurélie(voor NW) en Domineesje) zijn retards |
|
|
| Muppy |
| waarom heeft nog niemand op mij gestemd?:( |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Muppy
waarom heeft nog niemand op mij gestemd?:( |
ik heb niks gehoord/gezien/gelezen over een
****Vote for Muppy**** - campagne...
so that's why, i guess |
|
|
| ZZandirt |
ik wou het al niet vragen....
wie is toch die muppy???
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Unique2701
ik heb niks gehoord/gezien/gelezen over een
****Vote for Muppy**** - campagne...
so that's why, i guess |
Inderdaad, iemand heeft in het kinderverkrachtersforum een compagne voor mij gestart. Moet je even bij de BETA's kijken voor die compagne. |
|
|
| Muppy |
owja das wel slim jongens! bedankt voor de tip:cool:
en ja:ik heb natuurlijk ook niet echt coole sigs zoals jp, newwave en zzandirt:o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Muppy
owja das wel slim jongens! bedankt voor de tip:cool:
en ja:ik heb natuurlijk ook niet echt coole sigs zoals jp, newwave en zzandirt:o |
misschien helpt het als je wat belgen op de kast gaat jagen in het beta forum. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
misschien helpt het als je wat belgen op de kast gaat jagen in het beta forum. |
Zo moeilijk is het niet heur :p |
|
|
|
|