|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
was ook niet de bedoeling dat jij het leuk ging vinden :p |
Nee, het is de bedoeling dat andere het leuk vinden, en dat vinden ze niet. Anders had je wel reacties gehad. :o :cool: |
|
|
| eieregooie |
idd, een slechtere grap kan je bijna niet verzinnen :p
Volgens mij hebben we een winnaar trouwens :) |
|
|
| jp |
| New Wave is de Balkenende van TA :eyes: |
|
|
| Chicane |
Snuggle z'n stemmen kunnen net zo goed naar Nieuwe Weef gaan, SnuggLe is NW onder een andere alias. :rolleyes:
:thepirate |
|
|
| jp |
| Effe een trofee laten maken bij de sportzaak |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Chicane
, SnuggLe is NW onder een andere alias. :rolleyes:
|
Ja vast! :rolleyes:
Met trots in mijn hart wil ik iedereen bedanken die op mij gestemt heeft. :p De bokaal die JP gaat maken verdiend een plekje op mijn openhaard!:p |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja vast! :rolleyes:
Met trots in mijn hart wil ik iedereen bedanken die op mij gestemt heeft. :p De bokaal die JP gaat maken verdiend een plekje op mijn openhaard!:p |
we willen speech! speech! :D
(langere dan die van hierboven) |
|
|
| jp |
| Een TA nerdin verkiezing staat in de planning :disbelief |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Een TA nerdin verkiezing staat in de planning :disbelief |
that's not fair! Hoeveel actieve ta-in zijn er hier? Volgens mij zijn Loraine en ik de enige..... |
|
|
| Unique2701 |
| that's not fair! Loraine en ik zijn volgens mij de enige meiden hier.. |
|
|
| Roger |
| JP is ook een dame vergis je niet;) |
|
|
| jp |
Vrouwen die hier post(t)en
Loraine
Uniek
Donna
Esrem
ambs
emma
Eye-Ris
andrea-sky
Proximus
Nwopper
keuze zat :D |
|
|
|
|