|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jonge, ik heb jou zelfs geknuffeld man :D |
Wanneer dan :D?
WTF IS : afaik :p? |
|
|
| eieregooie |
Op een Nexus of Addiction ofzo ;)
afaik = as far as i know
afaik dan he :p |
|
|
| jp |
| neem eens een nieuwe sig pottenbakker |
|
|
| eieregooie |
Neej deese is fet!!!!11!1one
alhoewel ik laatst wel een idee had voor een andere maar dat ben nik natuurlijk vergeten :| |
|
|
| New Wave |
| OOWWWHH natuurlijk. Je was inderdaad bij de eerste Addiction in Ede. :p Dat is al weer een lange tijd terug zeg. |
|
|
| jp |
| Dat is uw mening en die is onbelangrijk |
|
|
| eieregooie |
| de 2e ook he :p |
|
|
| eieregooie |
| en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Dat is uw mening en die is onbelangrijk |
Aangezien het mijn sig is is mijn mening wel degelijk van belang :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
en nexus op de tractieweg... en nexus in t geile kasteel |
Kloptklopt. jammer dat die feestjes niet meer komen. Ik zal eens kijken of er nog wat te doen valt met Addiction concept. Heb al wel wat rond lopen kijken voor locaties. |
|
|
|
|