|
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
New Wave, lijkt me wel duidelijk :p
vreemd dat DarkAngel er niet tussen staat.. die is inmiddels een halve Nederlander geworden :D |
|
|
| New Wave |
| JAJA hahaha al die belgen komen op mijn stemmen. Vuile atsers! :D |
|
|
| jp |
| Anders maken we hier gewoon een nominatieronde van :o |
|
|
| New Wave |
| NEE! Hou je smoel, nu wil ik winnen ook!!:mad: :o |
|
|
| MaGiK54 |
Waarom sta ik niet in de stemlijst......:(
:D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waarom sta ik niet in de stemlijst......:(
:D |
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst |
:( :( :( :( |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
:( :( :( :( |
tja, moet je maar een beetje meer je best doen. Volgende keer gewoon niet naar australie gaan. :o Je hebt ons telleurgesteld :o |
|
|
| jp |
| Precies. Een beetje commitment kan geen kwaad |
|
|
| Loraine |
De grote TA Ransaap verkiezing ? Leuk verzetje weer....
JP krijgt alle 13 fout punten iig: :toothless
- Behalve hardcore spammen heeft JP toch duidelijk laten zien dat hij ook nog eens totale nonsense in zijn post kan plaatsen.
- En doet hij dat bij voorkeur ook nog eens met zo grof mogelijke taal om te laten zien dat hij een echte pik heeft....uhhhh zei ik heeft ?! :wtf:... ik bedoel natuurlijk IS :whip:
Dus JeePee: jij mag de troffee hebben hoor ! :haha: |
|
|
| New Wave |
| Whoehoee!! Ik sta voor :p |
|
|
|
|