return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
TA nerd verkiezing van 2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
ZZandirt
sig kopen ei?
TOR
New Wave, lijkt me wel duidelijk :p

vreemd dat DarkAngel er niet tussen staat.. die is inmiddels een halve Nederlander geworden :D
New Wave
JAJA hahaha al die belgen komen op mijn stemmen. Vuile atsers! :D
jp
Anders maken we hier gewoon een nominatieronde van :o
New Wave
NEE! Hou je smoel, nu wil ik winnen ook!!:mad: :o
MaGiK54
Waarom sta ik niet in de stemlijst......:(

:D
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Waarom sta ik niet in de stemlijst......:(

:D


resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst



:( :( :( :(
New Wave
quote:
Originally posted by MaGiK54
:( :( :( :(


tja, moet je maar een beetje meer je best doen. Volgende keer gewoon niet naar australie gaan. :o Je hebt ons telleurgesteld :o
jp
Precies. Een beetje commitment kan geen kwaad

Loraine
De grote TA Ransaap verkiezing ? Leuk verzetje weer....

JP krijgt alle 13 fout punten iig: :toothless

- Behalve hardcore spammen heeft JP toch duidelijk laten zien dat hij ook nog eens totale nonsense in zijn post kan plaatsen.
- En doet hij dat bij voorkeur ook nog eens met zo grof mogelijke taal om te laten zien dat hij een echte pik heeft....uhhhh zei ik heeft ?! :wtf:... ik bedoel natuurlijk IS :whip:

Dus JeePee: jij mag de troffee hebben hoor ! :haha:
New Wave
Whoehoee!! Ik sta voor :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement