|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Da's bij die belgen wel anders hehe :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Da's bij die belgen wel anders hehe :toothless |
:D |
|
|
| Loraine |
| Toch wel weer een feit dat de Vlamingen wellicht toch ietsje gepassioneerder zijn dan ons Ollanders ? :p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Loraine
Toch wel weer een feit dat de Vlamingen wellicht toch ietsje gepassioneerder zijn dan ons Ollanders ? :p |
:haha: :stongue: sure |
|
|
| Loraine |
Ik mis Sannie ! :sadgreen:
Durt ? Kom us bovendrijven ?! Of heeft de dam bij Amsterdam Centraal het nu echt begeven en is A'dam overstroomd en zit je nu op het dakterras ? :thepirate |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Loraine
Toch wel weer een feit dat de Vlamingen wellicht toch ietsje gepassioneerder zijn dan ons Ollanders ? :p |
heel romantisch die internetdates :p maar in mijn geval klopt het wel. 100% geheelonthouder, sowieso een nerd als ik moet het niet hebben van reallife ontmoetingen ;) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
heel romantisch die internetdates :p maar in mijn geval klopt het wel. 100% geheelonthouder, sowieso een nerd als ik moet het niet hebben van reallife ontmoetingen ;) |
ik vind je anders echt een superhunk en ik wil je al heel lang. :tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Loraine
:o En wat lokt jou opeens naar het NLTA-forum ? :p |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
uw zever op beta :D
|
Dan maar hier verder, aangezien je nu echt je allerliefste kant laat zien :tongue2
Eens tjekken hoe gepassioneerd deze Vlaming is :toothless |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
ik vind je anders echt een superhunk en ik wil je al heel lang. :tongue2 |
ah lekkere slettebak van me :tongue2 |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Dan maar hier verder, aangezien je nu echt je allerliefste kant laat zien :tongue2
|
amai, als dat al lief is in ndl |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
amai, als dat al lief is in ndl |
Was ik toch die cynische smiley vergeten :nervous:
Bij deze: :thepirate |
|
|
|
|