|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Opti |
| Ik drink nu een hot toddy:disbelief |
|
|
| Chicane |
| Die zusjes zijn nu ook zussen van in de 40... |
|
|
| jp |
| Hoe zit dat nou tegenwoordig |
|
|
| AirPole |
| man. Wat een tijden hebben we hier gehad. Nu is het echt gewoon bijna dood. Hou van jullie allemaal :wtf: |
|
|
| Opti |
 |
|
|
| AirPole |
| Hoe is het met Tim (New Wave) en Bram (Snuggle)? Haha, leven jullie nog? :nervous: |
|
|
| AirPole |
| Nog even en dan haalt Swamps dit hele NLTA forum weg denk ik. Jammer man. |
|
|
| magrec |
Snuggle leeft nog ;) en heeft inmiddels ook een mini snuggle ;).
New Wave leeft ook maar ik heb geen contact meer met hem, heeft volgens mij nog geen mini new waves gemaakt... |
|
|
| Trance-M |
| quote: | Originally posted by AirPole
Nog even en dan haalt Swamps dit hele NLTA forum weg denk ik. Jammer man. |
Dat is vrij makkelijk voor hem, hij heet namelijk Del :) |
|
|
| jp |
| Ik weet waar Swamper woont. Het is effe vliegen, dat wel |
|
|
| AirPole |
| Laten we naar zijn huis gaan en eieregooie :p |
|
|
|
|