return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 23)
View this Thread in Original format
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
jij bent niet de enig hoor.....

vakantie van collega's zou verboden moeten worden.....
:whip: :whip:


:disbelief Mooi nie ! :stongue:
Na het weekend, Saar...is de baas ook weer terug :p
Transara
@Loraine: Oef, beide bazen terug, laat ik er wijs maar over zwijgen;)

@Remy D: Jij wilt spannende foto's?...stuur maar een PM, dan graaf ik wel ff in mijn collectie :toocool: ;)
Loraine
quote:
Originally posted by Transara
@Loraine: Oef, beide bazen terug, laat ik er wijs maar over zwijgen;)


Kmoest ff 2maal lezen, je bedoelt de helicopter-interim ? :o
Transara
quote:
Originally posted by Loraine
Kmoest ff 2maal lezen, je bedoelt de helicopter-interim ? :o


Heeft ze rotor-bladen op haar hoofd zitten dan?:haha: :haha: :haha: :crazy:
Loraine
quote:
Originally posted by Transara
Heeft ze rotor-bladen op haar hoofd zitten dan?:haha: :haha: :haha: :crazy:




:stongue:
Transara
quote:
Originally posted by Loraine


:stongue:



Whoaaaaaahahahahaha! ik zie het al helemaal voor me...:stongue: :D
Chicane
quote:
Originally posted by Transara
Transara is working her ass off!:mad: Aangezien mijn collega Loraine van haar welverdiende 3 weken vakantie aan het genieten is, draai ik de toko in mijn uppie:p

Dus heb ik niet altijd tijd voor jullie kinders!:D


Tijd moet je gewoon maken, schijt aan de hele toko hebben :o
Loraine
quote:
Originally posted by Chicane
Tijd moet je gewoon maken, schijt aan de hele toko hebben :o


Hey hou us ff op...als ik terugkom van vakantie moet de tent nog wel draaien hoor :eyes:
Chicane
quote:
Originally posted by Loraine
Hey hou us ff op...als ik terugkom van vakantie moet de tent nog wel draaien hoor :eyes:


Die toko draait toch mee met de as van de aarde? :cool:
eieregooie
quote:
Originally posted by magrec
Ketel!!!!!,

Ketel is toch jenever?

magrec
ja ze hebben ook ketel jenever maar maken dus ook wodka die vooral in amerika populair is.
jp
Een beetje Jim Bean in winterthee is lekker
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 [23] 24 25 
Privacy Statement