|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
jij bent niet de enig hoor.....
vakantie van collega's zou verboden moeten worden.....
:whip: :whip: |
:disbelief Mooi nie ! :stongue:
Na het weekend, Saar...is de baas ook weer terug :p |
|
|
| Transara |
@Loraine: Oef, beide bazen terug, laat ik er wijs maar over zwijgen;)
@Remy D: Jij wilt spannende foto's?...stuur maar een PM, dan graaf ik wel ff in mijn collectie :toocool: ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
@Loraine: Oef, beide bazen terug, laat ik er wijs maar over zwijgen;)
|
Kmoest ff 2maal lezen, je bedoelt de helicopter-interim ? :o |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Kmoest ff 2maal lezen, je bedoelt de helicopter-interim ? :o |
Heeft ze rotor-bladen op haar hoofd zitten dan?:haha: :haha: :haha: :crazy: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Heeft ze rotor-bladen op haar hoofd zitten dan?:haha: :haha: :haha: :crazy: |
:stongue: |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
:stongue: |
Whoaaaaaahahahahaha! ik zie het al helemaal voor me...:stongue: :D |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Transara
Transara is working her ass off!:mad: Aangezien mijn collega Loraine van haar welverdiende 3 weken vakantie aan het genieten is, draai ik de toko in mijn uppie:p
Dus heb ik niet altijd tijd voor jullie kinders!:D |
Tijd moet je gewoon maken, schijt aan de hele toko hebben :o |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Chicane
Tijd moet je gewoon maken, schijt aan de hele toko hebben :o |
Hey hou us ff op...als ik terugkom van vakantie moet de tent nog wel draaien hoor :eyes: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Loraine
Hey hou us ff op...als ik terugkom van vakantie moet de tent nog wel draaien hoor :eyes: |
Die toko draait toch mee met de as van de aarde? :cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
Ketel!!!!!, |
Ketel is toch jenever? |
|
|
| magrec |
| ja ze hebben ook ketel jenever maar maken dus ook wodka die vooral in amerika populair is. |
|
|
| jp |
| Een beetje Jim Bean in winterthee is lekker |
|
|
|
|