return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 6)
View this Thread in Original format
jp
Dat is geen airbus maar een Boeing 737 :o
ZZandirt
quote:
Originally posted by DjRV
ken je nagaan hoe bescheiden je bent :stongue: :stongue: :stongue:


GAAN WE LEUK WORRUH??????

tip: niet bukken als ik achter je sta.....



:D
DjRV
quote:
Originally posted by ZZandirt
GAAN WE LEUK WORRUH??????

tip: niet bukken als ik achter je sta.....



:D


hoezo? ga je me een trap onder me hol verkopen dan? :wtf:
Loraine
quote:
Originally posted by jp
Dat is geen airbus maar een Boeing 737 :o


Uhhhhhhhh.......tsjaaaa.... :conf:
Zoveel weet ik nou ook niet af van al die kisten hoor: ik kijk er alleen maar graag naar en leg er bij voorkeur grote afstanden mee af :nervous:
Net als over oto's lullen..de details laat ik GRAAG aan mannen over dus ;)
ZZandirt
quote:
Originally posted by DjRV
hoezo? ga je me een trap onder me hol verkopen dan? :wtf:



zoiets... zo zal het wel voelen ... :D
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
zoiets... zo zal het wel voelen ... :D


Rustig...rustig skatje.... Hier neem een Valeriaantje :toothless
Je kunt je energie beter op een andere manier kwijtraken :p
ZZandirt
valeriaan is voor watjes... doe mij maar wat heftigers....



al gewerkt btw????
jp
Pfff valeriaan. Vroeger toen we van houseparties terugkwamen namen we lekker een dubbele valium of dingen die hier beter niet verder gespecificeerd worden

ghb werkt ook prima maar dat is ook behoorlijk 2002
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine

Je kunt je energie beter op een andere manier kwijtraken :p


was I just hit upon???
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
valeriaan is voor watjes... doe mij maar wat heftigers....

al gewerkt btw????

Morgen eerste werkdag ! :nervous:
Zo maar eens een poging wagen om te gaan slapen...morgen begint het burgerleventje met de bijbehorende regelmaat :eek:
Iets wat ik de afgelopen 13 jaar niet gekend heb en dan hangt er ook nog eens een grijs pak klaar voor een nieuwe werkdag ipv dat vormloze witte uniform...bizar idee hoor !
Lieb (The best of L.S.G. - CD1 - The singles reworked) lijkt een positief effect te hebben om mijn gemoedstoestand :D Ogen worden al zwaar :happy2:

ZZandirt
goeie beurt werkt ook.......


mantelpakkie???? stoer....:D

succes dear... knock 'm dead...

zenuwachtig?
Loraine
Totaal niet neej :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement