| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Dat is geen airbus maar een Boeing 737 :o |
Uhhhhhhhh.......tsjaaaa.... :conf:
Zoveel weet ik nou ook niet af van al die kisten hoor: ik kijk er alleen maar graag naar en leg er bij voorkeur grote afstanden mee af :nervous:
Net als over oto's lullen..de details laat ik GRAAG aan mannen over dus ;) |
|
|