|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
De zon schijnt ! :toocool:
Heeft altijd goeie uitwerking op het humeur van mensen :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
He Glannie, jij scheerde naast je balletjes ook je benen toch? :disbelief
Die sjinees was overigens gisteren jarig. |
|
|
| eieregooie |
| feli sjinees :D |
|
|
| mellow_head |
| Ik wil eieregooie in zn bruin hol pakke. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Ik wil eieregooie in zn bruin hol pakke. |
Wilde gij het wel eens aftrappen uit mijn NLTA plekje verdomme! :whip: |
|
|
| Loraine |
| Tsssssk, ei heeft z'n kont nog nie gelicht en jullie zijn alweer aan het bekvechten ? :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tsssssk, ei heeft z'n kont nog nie gelicht en jullie zijn alweer aan het bekvechten ? :p |
bekvechten...dat hij komt dingen naar ei zijn sterretje op een ander plek, ni in mijn NLTA Refuge ^^ |
|
|
| Loraine |
Zolang ik nie volwaardig geaccepteerd BETA'er ben, hebben jullie hier in dit draadje he-le-maal niks voor het zeggen wie aan wie of waar zit :whip:
Hi hi :stongue: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zolang ik nie volwaardig geaccepteerd BETA'er ben, hebben jullie hier in dit draadje he-le-maal niks voor het zeggen wie aan wie of waar zit :whip:
Hi hi :stongue: |
Voor mijn part zijde gij een evenwaardige BETA als Ei...enfin kwil u eerst is bezig zien in den Alma voor ik mijn definitief besluit maak :D |
|
|
| Loraine |
Geen enkel probleem, maar weet wat je je op de hals haalt. Meeten met Loes kan dramatische gevolgen hebben
The Crazy Folks :thepirate |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
Geen enkel probleem, maar weet wat je je op de hals haalt. Meeten met Loes kan dramatische gevolgen hebben
The Crazy Folks :thepirate |
Ik hang van tijd tussen Goths...ben al redelijk wa gewoon van dramatiek :p en den Alma is 20 minuten van mij thuis dus kwa drank moet ik me ook al ni inhouden :tongue2 |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
...dus kwa drank moet ik me ook al ni inhouden :tongue2 |
Ik hoef als het goed is niet te chaffeuren, dus qua drank zit het wel goed. ZEKER als Miika een flesje Salmiakki Vodka meeneemt :toothless |
|
|
|
|