return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 20)
View this Thread in Original format
Loraine
De zon schijnt ! :toocool:
Heeft altijd goeie uitwerking op het humeur van mensen :tongue2
SnuggLe
He Glannie, jij scheerde naast je balletjes ook je benen toch? :disbelief

Die sjinees was overigens gisteren jarig.
eieregooie
feli sjinees :D
mellow_head
Ik wil eieregooie in zn bruin hol pakke.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by mellow_head
Ik wil eieregooie in zn bruin hol pakke.

Wilde gij het wel eens aftrappen uit mijn NLTA plekje verdomme! :whip:
Loraine
Tsssssk, ei heeft z'n kont nog nie gelicht en jullie zijn alweer aan het bekvechten ? :p
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Loraine
Tsssssk, ei heeft z'n kont nog nie gelicht en jullie zijn alweer aan het bekvechten ? :p

bekvechten...dat hij komt dingen naar ei zijn sterretje op een ander plek, ni in mijn NLTA Refuge ^^
Loraine
Zolang ik nie volwaardig geaccepteerd BETA'er ben, hebben jullie hier in dit draadje he-le-maal niks voor het zeggen wie aan wie of waar zit :whip:

Hi hi :stongue:
Dark Apostle
quote:
Zolang ik nie volwaardig geaccepteerd BETA'er ben, hebben jullie hier in dit draadje he-le-maal niks voor het zeggen wie aan wie of waar zit :whip:

Hi hi :stongue:

Voor mijn part zijde gij een evenwaardige BETA als Ei...enfin kwil u eerst is bezig zien in den Alma voor ik mijn definitief besluit maak :D
Loraine
Geen enkel probleem, maar weet wat je je op de hals haalt. Meeten met Loes kan dramatische gevolgen hebben

The Crazy Folks :thepirate

Dark Apostle
quote:
Geen enkel probleem, maar weet wat je je op de hals haalt. Meeten met Loes kan dramatische gevolgen hebben

The Crazy Folks :thepirate

Ik hang van tijd tussen Goths...ben al redelijk wa gewoon van dramatiek :p en den Alma is 20 minuten van mij thuis dus kwa drank moet ik me ook al ni inhouden :tongue2
Loraine
quote:
Originally posted by Dark Apostle
...dus kwa drank moet ik me ook al ni inhouden :tongue2

Ik hoef als het goed is niet te chaffeuren, dus qua drank zit het wel goed. ZEKER als Miika een flesje Salmiakki Vodka meeneemt :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement