|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| quote: | Originally posted by X-Tune
De Hollandse sletjes hebben wel een hoge reputatie in België. Ze laten meer toe enzo. |
Klopt,wij zijn veel geiler enzo |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Donna
Klopt,wij zijn veel geiler enzo |
Wilt niets zeggen. De belgische meisjes lijken veel braver enzo, maar eenmaal je ze in bed hebt, komen ze echt los. Oh oh oh ooooh. :eyespop: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Donna
Klopt,wij zijn veel geiler enzo |
Neig, ik emmigreer |
|
|
| basvh |
| ooit een belgische gehad en die ging toch aardig los. alleen dan wel jammer dat ze daar het fenomeen scheren toen nog niet kende. :sadgreen: |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by basvh
ooit een belgische gehad en die ging toch aardig los. alleen dan wel jammer dat ze daar het fenomeen scheren toen nog niet kende. :sadgreen: |
Maakt niet veel uit. |
|
|
| eieregooie |
| Dit roept herinneringen op aan een klassieke thread :D |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dit roept herinneringen op aan een klassieke thread :D |
linkje? |
|
|
| eieregooie |
| Niet meer te vinden :( |
|
|
| jp |
| Kaal of kammen thread? |
|
|
| eieregooie |
| de scheren jij je ballen ja of nee thread... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by jp
Kaal of kammen thread? |
| quote: | Originally posted by eieregooie
de scheren jij je ballen ja of nee thread... |
En dan vragen ze zich af waarom we tegen een merge zijn :rolleyes: :p |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Wilt niets zeggen. De belgische meisjes lijken veel braver enzo, maar eenmaal je ze in bed hebt, komen ze echt los. Oh oh oh ooooh. :eyespop: |
Ja,dan laten ze heel wat meer toe uh?;) |
|
|
|
|