|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lijkt me errug GAY !
HAHAHHAHAHA |
Een gaybus, ejh gezellig!! Als jullie dat nu doen als ik weer beter ben. Dan nemen we allemaal ons eigen schandknaapje mee voor het feestje in de bus. |
|
|
| ZZandirt |
| dj siesta wil vast mee als je het 'm lief vraagt..... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dj siesta wil vast mee als je het 'm lief vraagt..... |
neu, die hoef ik niet. Ik heb de voorkeur voor een belgisch jongetje. |
|
|
| ZZandirt |
weing plek, en wel oordoppies mee....
:stongue:
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
weing plek, en wel oordoppies mee....
:stongue:
|
daar kunnen op zijn minst 3 jongetjes in hoor.:o |
|
|
| Loraine |
Zoooow....dat ziet er gelikt uit hoor Dirt ! :wtf:
In die bus draai jij toch meestal stiekum Fransje Bauer zodat de buren het niet horen en je imago niet naar de kl*** zal gaan ?!? :haha: |
|
|
| ZZandirt |
andersom!!!!!!
als ik Fransje Bauer draai, dan is dat goed voor ZIJN imago.
er is echt wel wat meer voor nodig om mijn imago neer te halen... :whip:
same goes for my ego.......:stongue: |
|
|
| eieregooie |
| Ga jij maar lekker met de bus, dat duurt mij wat te lang :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ga jij maar lekker met die bus, dat duurt mij wat te lang :p |
Vandaar dat jij deze AirBUS gereserveerd hebt ??

:haha: :haha:
@ Zzandurt: toch niet per ongeluk op je pik getrapt ?
Laat dat ding dan ook niet overal slingeren zeg !!
Zei ik laatst toch tegen je: "netjes opruimen die zaak !" :rolleyes: |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Loraine
@ Zzandurt: toch niet per ongeluk op je pik getrapt ?
Laat dat ding dan ook niet overal slingeren zeg !!
Zei ik laatst toch tegen je: "netjes opruimen die zaak !" :rolleyes: |
Hoezo? Liet z'n pincet los? |
|
|
| ZZandirt |
dat ding is nog groter dan mijn ego en imago bij elkaar.....:D
lastig om ernaast te stappen.....:thepirate
don't worry babe... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
dat ding is nog groter dan mijn ego en imago bij elkaar.....:D
|
ken je nagaan hoe bescheiden je bent :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|