return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 5)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Loraine
Lijkt me errug GAY !


HAHAHHAHAHA



Een gaybus, ejh gezellig!! Als jullie dat nu doen als ik weer beter ben. Dan nemen we allemaal ons eigen schandknaapje mee voor het feestje in de bus.
ZZandirt
dj siesta wil vast mee als je het 'm lief vraagt.....
New Wave
quote:
Originally posted by ZZandirt
dj siesta wil vast mee als je het 'm lief vraagt.....


neu, die hoef ik niet. Ik heb de voorkeur voor een belgisch jongetje.
ZZandirt
weing plek, en wel oordoppies mee....

:stongue:

New Wave
quote:
Originally posted by ZZandirt
weing plek, en wel oordoppies mee....

:stongue:



daar kunnen op zijn minst 3 jongetjes in hoor.:o
Loraine
Zoooow....dat ziet er gelikt uit hoor Dirt ! :wtf:
In die bus draai jij toch meestal stiekum Fransje Bauer zodat de buren het niet horen en je imago niet naar de kl*** zal gaan ?!? :haha:
ZZandirt
andersom!!!!!!

als ik Fransje Bauer draai, dan is dat goed voor ZIJN imago.

er is echt wel wat meer voor nodig om mijn imago neer te halen... :whip:


same goes for my ego.......:stongue:
eieregooie
Ga jij maar lekker met de bus, dat duurt mij wat te lang :p
Loraine
quote:
Originally posted by eieregooie
Ga jij maar lekker met die bus, dat duurt mij wat te lang :p


Vandaar dat jij deze AirBUS gereserveerd hebt ??



:haha: :haha:

@ Zzandurt: toch niet per ongeluk op je pik getrapt ?
Laat dat ding dan ook niet overal slingeren zeg !!
Zei ik laatst toch tegen je: "netjes opruimen die zaak !" :rolleyes:
DjRV
quote:
Originally posted by Loraine


@ Zzandurt: toch niet per ongeluk op je pik getrapt ?
Laat dat ding dan ook niet overal slingeren zeg !!
Zei ik laatst toch tegen je: "netjes opruimen die zaak !" :rolleyes:


Hoezo? Liet z'n pincet los?

ZZandirt
dat ding is nog groter dan mijn ego en imago bij elkaar.....:D



lastig om ernaast te stappen.....:thepirate

don't worry babe...
DjRV
quote:
Originally posted by ZZandirt
dat ding is nog groter dan mijn ego en imago bij elkaar.....:D






ken je nagaan hoe bescheiden je bent :stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement