return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 4)
View this Thread in Original format
ZZandirt
je hebt vrienden gemaakt in belgie nw....:D

wat is je geheim? frituurvet als glijmiddel??
Creamfields23
New Wave Aurelie heeft der avatar special voor je aangepast. :wtf: Dit is een stille hint.
franzelare
ik wil optimus rimmen, mag ik dat hier ook zeggen?

of mag dat niet omdat hij in zijn vorige leven een klein dik aapje is geweest?
jp
Je gaat toch geen vrachtwagen aan z'n uitlaat likken? :nervous:
Loraine
Boyz ! Das toch geen flirten ? :whip:
En JP: helemaal gelijk hoor :haha:
heb best honger...dus kommaar op met die koffiekoeken ! :toothless
jp
Ben jij soms stiekem een MILF? :wtf:
Loraine
:whip: Tsssss....NIET dus ! :disbelief
Alsjeblieft zeg !:thepirate
ZZandirt
lorrie is een NILH



(en een schatje...)


ga je mee naar berlijn in maart, wanneer er weer een fatsoenlijke gastdj is op een Vanditnight?
New Wave
quote:
Originally posted by Creamfields23
New Wave Aurelie heeft der avatar special voor je aangepast. :wtf: Dit is een stille hint.


je bedoel die 'After Monsters' ? :p Of die met die poppetjes :p?

quote:
Originally posted by ZZandirt
je hebt vrienden gemaakt in belgie nw....:D

wat is je geheim? frituurvet als glijmiddel??


nope, Echte Hollandsche klompen anaal penetreren en hete poffertjes met poedersuiker van borsten eten. Warm poffertje op de tepel, wat poedersuiker er overheen, klontje boter, even lekker sabbelen en yummieyummie. Succes gegarandeerd bij onze vrouwlijke zuiderburen!
Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
lorrie is een NILH



(en een schatje...)


ga je mee naar berlijn in maart, wanneer er weer een fatsoenlijke gastdj is op een Vanditnight?




Tis dat ik nu weet wat NILH betekent ! :D

Maar-uhhh...Berlijn (kon ut niet nog verder weg ? :eek: )
Als Ei gaat chauffeuren (moet dat ècht nog een keertje meemaken hoor) èn het niet tegelijk valt met Intuition Winter Event èn Lies ook mee kan (siamese tweeling/Jut en Jul...jaaaaah dat weten we nou wel! :p ) dan zou ik het in overweging kunnen nemen....eventueel dan hè :clown:
Of we maken er een TA on Tour van...:toothless

ZZandirt
bij genoeg animo huren we gewoon een bus...
Loraine
Lijkt me errug GAY !


HAHAHHAHAHA
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement