return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 3)
View this Thread in Original format
Siesta
omg wat een flut thread dit!

ga anders contactadvertentie's zoeken op marktplaats.nl ofzo :wtf:
ZZandirt
quote:
Originally posted by Siesta
omg wat een flut thread dit!

ga anders contactadvertentie's zoeken op marktplaats.nl ofzo :wtf:


dan kijk je er toch niet in....:D

dan weet je iig zeker dat je geen kans maakt bij uniekje...
Siesta
wie zegt dat zij niet met een contactadvertentie op marktplaats.nl staat dan :)

als ze hier al mannen gaat zoeken dan is een contactadvertentie op marktplaats.nl natuurlijk peanuts :o
ZZandirt
ach, je snapt het nog wel een keer...
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Aangezien het al 4 weken duurt, 2 weken fisio en het nog steeds kut gaat denk ik dat het nog wel even gaat duren. Ook het feit dat een optie 'zweepslag' op het lijstje staat denk ik niet dat ik binnen een korte tijd weer lekker knuffelend in bed lig. me nek kraakt als de neten dus dat wordt binnekort een foto laten maken dne kik. Ook neuken mag niet want klaarkomen doet ook ontzettend pijn aan je hoofd. Rukken dus ook niet. En dat wa snog wel mijn grootste hobby. :(


4 weken??? man je had er al last van tijdens wonder op 19 november..
Je heb in het begin gewoon teveel gedaan, je had gewoon een week plat moeten liggen dan was je nu alweer druk aan het werk :p
ZZandirt
het herkennen van zoiets is altijd tricky...


maar je hebt wsl wel gelijk :D
Loraine
quote:
Originally posted by Siesta
wie zegt dat zij niet met een contactadvertentie op marktplaats.nl staat dan :)

als ze hier al mannen gaat zoeken dan is een contactadvertentie op marktplaats.nl natuurlijk peanuts :o


:eyes: Yeah roight ! :haha:
Ik denk dat sommige mensen dit draadje gewoon ècht veeeeel te serieus nemen... Denk us na man of betergezegd: siesta-ze ! :rolleyes:
ZZandirt
wat zit je haar indewar???

watskeburt?
Loraine
mijn haar zit fantastisch vandaag ! :D
Voel me bijna Marijke Helwegen :haha: :haha:

New Wave
Aurelie blijft mijn nummer 1. Ik zal voor haar strijden totaan mijn dood. :o

ZZandirt
quote:
Originally posted by New Wave
Aurelie blijft mijn nummer 1. Ik zal voor haar strijden totaan mijn dood. :o


ooooh nog 3 weken dus...
Kaidreas
^joy koffiekoeken. kijk eral naar uit.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement