|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| slaap lekker dan..... :D |
|
|
| Loraine |
| shenks kanjer, jij ook truste voor zo/strakkies....vertel je de verhalen morgen wel als je de knopen uit m'n schouders gaat masseren :thepirate |
|
|
| jp |
| Wat schattig dit :happy2: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by jp
Wat schattig dit :happy2: |
JP ook een nachtzoentje dan ?? :toothless |
|
|
| jp |
| Nee geef die maar aan Sander, die heeft het meer verdiend ;) |
|
|
| Loraine |
Uwer bescheidenheid ! :wtf:
Truste boyz !  |
|
|
| Loraine |
FF draadje opvissen van pagina 2 hoor :p
Alles fris met de boyz hierzo ? Hoorde dat de Bejaardendisco een beetje tegengevallen was ? :( |
|
|
| jp |
Ja. Was niet eens 10% zo leuk als de vorige keer :(
Nieuwjaarsmoeheid waarschijnlijk...
Alleen de lasers waren wel cool :)


 |
|
|
| Loraine |
Jeutje JP...loop je met een EOS(D) op feesten rond ofzo ?! :wtf:
Strakke picas zeg !!
Nieuwjaarsmoeheid ? Volgens dat geklutste EI ben ik een oud lijk vergeleken bij jou ("jeu zeg...ben je NOG ouder dan JP?!" kreeg ik gister te horen...en bedankt Ruby :whip: ) en ik heb toch ècht totaal geen last van die zogenaamde nieuwjaarsmoeheid...
Jij daar ook last van ZZzzzzzZZZZZDIRT ? Dit gezien het feit dat JIJ ècht HOOGbejaard bent vergeleken bij sommige puppies hier op NLTA :toothless (Hoeistie verder btw ? In een winterslaap gevallen of ook weer aan het werk ?) |
|
|
| jp |
Eos? Wat moet ik daar nou mee?
Is m'n reservecamera van 200 Euro |
|
|
| Loraine |
| Maakt dat speeltje wel verdomd goeie picas ! :eyes: |
|
|
|
|