|
het enige echte officiele NLTA flirt-draadje (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
heel romantisch die internetdates :p maar in mijn geval klopt het wel. 100% geheelonthouder, sowieso een nerd als ik moet het niet hebben van reallife ontmoetingen ;) |
Ik mag ook niet klagen over internet ontmoetingen :tongue2 |
|
|
| X-Tune |
| Worden er hier ook zoveel koppeltjes gevormd als op de BETA? Die kennen er wat van. Ik vind het eerder zielig. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Worden er hier ook zoveel koppeltjes gevormd als op de BETA? Die kennen er wat van. |
hm...
| quote: | Originally posted by magrec
Voor zover ik weet zijn er weinig relaties ontstaan op TA op een enkele korte bevlieging na ;) |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Da's bij die belgen wel anders hehe :toothless |
:p
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik vind het eerder zielig. |
Dat geeft niet, ze vinden jou ook zielig :toothless |
|
|
| X-Tune |
| De Hollandse sletjes hebben wel een hoge reputatie in België. Ze laten meer toe enzo. |
|
|
| eieregooie |
| Geen idee, ik heb nog geen Belgische gehad :p |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Geen idee, ik heb nog geen Belgische gehad :p |
Dat is ook niet nodig om toch iets te kunnen proberen? |
|
|
| eieregooie |
| LAat ik het anders formuleren... Ik heb nog nooit een Belgische geprobeerd |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
LAat ik het anders formuleren... Ik heb nog nooit een Belgische geprobeerd |
Probeer eens bij Christina. Ze vertrouwde me toe dat ze zich soms eenzaam voelde. |
|
|
| eieregooie |
| Ik ben momenteel voorzien, maar bedankt voor 't aanbod makker :cool: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Probeer eens bij Christina. Ze vertrouwde me toe dat ze zich soms eenzaam voelde. |
X, wees eens een beetje inventiever dan altijd op dezelfde type toespellingen te maken, begint een beetje saai te worden, komaan entertain me!
(en wees minder voorspelbaar) |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik ben momenteel voorzien, maar bedankt voor 't aanbod makker :cool: |
Ik wou net zeggen, zwakke openingszin.
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik wel, jij bent dat meisje van op TA ;) |
|
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Ik wou net zeggen, zwakke openingszin. |
Cliché's zijn soms bijzonder effectief :D |
|
|
|
|