|
Hoe staat het met uw liefdestatus ?
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
Ik ben wel eens nieuwsgierig wat de liefdesstatus van de BeTa's (en Nederlanders die hier al eens passeren)is. Bij deze dus een poll om dat ne keer te checken e. Ik heb meteen ook een onderscheidt man/vrouw gemaakt, dat kan ook wel handig zijn om te weten :p
Ik wil ook wel eens weten of er mensen zijn die bepaalde versiertips hebben en/of gebruiken. En natuurlijk welk effect ze hebben en eventueel afgaan ermee gepaard gaat :D |
|
|
| CygnusX |
| Ik ben een man en heb een relatie. 4 jaar ondertussen al :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Heb een relatie van 3 jaar en een paar dagen oud met mijn vriendin :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Heb een relatie van 3 jaar en een paar dagen oud met mijn vriendin :) |
Ditto |
|
|
| pooley |
al 12 dagen vant straat
ferm he |
|
|
| Zehra |
| vrouw, relatie van 17 maanden en paar dagen |
|
|
| Real |
Single.  |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
vrouw, relatie van 17 maanden en paar dagen |
Man, relatie met deze vrouw :) |
|
|
| Aurélie |
| Al meer dan 3 jaar happy single :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Al meer dan 3 jaar happy single :crazy: |
En New Wave dan? :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En New Wave dan? :p |
De aanhouder wint. ;)
Trouwens ik dacht (lees: was ervan overtuigd) dat Aurélie een vriendje had? :) |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En New Wave dan? :p |
Die optie staat nog volledig open :p
| quote: | Originally posted by Real
De aanhouder wint. ;)
Trouwens ik dacht (lees: was ervan overtuigd) dat Aurélie een vriendje had? :) |
Vanwaar die overtuiging ;) ? |
|
|
|
|