|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| mrcanon |
| Ik had een week of twee terug een mail gestuurd naar La Rocca en ik kreeg op de vraag wanneer en hoe lang Armin speelde het volgende antwoord: tijdig komen. M.a.w. de belachelijke schijterds willen het nie zeggen. :whip: |
|
|
| Magistrate |
kheb zojuist ook mail gezonden, kmag me dus ook aan zoon antwoord verwachten
van waar komt dat eigenlijk dat ie 4u draait? |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Aurélie
^'t Was maar een voorstel ;) . Ik zal wel reporten :) |
ik zal helpen :p |
|
|
| audiasis |
Aurélie
Pooley
FredNova
Cresto
Synthesia
Kelly*
Solar
lost_in_trance
emma
Audiasis
Jeronimo_jd
count us in! |
|
|
| FUSyke |
'AvB @ La Rocca'-prijzen te winnen op www.jimtv.be :
DVD
Duo-tickets
Meet & greet |
|
|
| Antony |
^ thx, direct is doen... wel nog nooit gewonnen op Jim en toch al veel meegedaan.
ik zou armin ni willen missen, ma geraak er weer ni en al de rest ga maandagochtend naar school of werk :( |
|
|
| TOR |
heb in ieder geval verlof gekregen..
maar ben nog aan het twijfelen tussen dit en Intuition.
mss beide, hehe |
|
|
| Eagle` |
| ne meet en greet :stongue: |
|
|
| The_G0dfather |
| zou wel cool zijn, ene gaan drinken met armin, mss ist zelfs nog nen coole gast :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Antony
^ thx, direct is doen... wel nog nooit gewonnen op Jim en toch al veel meegedaan.
|
gewonne :D
sta op de guestlist en mag iemand meepakken. maar mijn probleem blijft nog steeds dak niemand meekrijg en dat ik er dus ni geraak :nervous:
als iemand zin heeft mij hier in Berchem op te pikken en gratis mee binnen te gaan? kdenk vooral aan Sash dan, gij hebt me al is mee naar illusion genomen en zo kank iet trug doen eh ;) |
|
|
| Real |
| Ik zou heel graag willen, maar ik moet maandag vroeg opstaan, dus toch maar niet. :sadgreen: |
|
|
| speentje |
| bwa Real ik heb ook nog les hoor de maandagmorgen :) ik ga 't alvast niet aan m'n hart laten komen party on!! |
|
|
|
|