return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 20)
View this Thread in Original format
christina
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Ik weet het, ik weet het, maar bon, ik heb AVB toch al ettelijke keren aan het werk gezien... Dus een echte wereldramp is het niet...
Gewoon het feit dat ik een bangelijk feestje gemist heb... ;)

Leuk dat er nog nieuwe trance liefhebbers uit Vlaams Brabant komen... :)
Trouwens eén van mijn beste sortiekes ooit was in de sporthal van Erps Kwerps... een 5-6 jaar geleden denk ik... toen onze Svenson (Gielen was er niet bij) daar een knalset van jewelste heeft neergepoot... Waar is den tijd... :p


jah en ik heb da gemist, was nog ni echt ingewijd in de trancewereld:( kheb zelfs ontdekt da marcel woods ook nog daar heeft gespeeld, in 2001 ofzo...
en ik woon daar zoooo dicht bij :eek:
christina
trouwens, jonas steur komt naar leuven in mei;)
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by christina
trouwens, jonas steur komt naar leuven in mei;)


VET !!! In welke keet gaat dat zijn? Wie organiseert het?
christina
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
VET !!! In welke keet gaat dat zijn? Wie organiseert het?


wie weet ik ni meer, ma kheb gehoord dat het in de rumba te doen zal zijn... hoe dicht is da??? en daarna tot smiddags in de seven eleven gaan bekomen:p
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by christina
wie weet ik ni meer, ma kheb gehoord dat het in de rumba te doen zal zijn... hoe dicht is da??? en daarna tot smiddags in de seven eleven gaan bekomen:p


Mmm, Rumba, nogal klein... Maar moet lukken zekers... :)
Zolang dat het maar niet in den Bierkelder is zenne... tssss... :whip: :D
christina
omg den bierkelder??? nee kdenk ni da daar ooit sprake van zou zijn:tongue2
jeronimo_jd
Ik heb er ook van gehoord dat Jonas Steur naar Leuven zou komen, maar waar en wanneer weet ik niet. Ik zie er alvast naar uit.
Volgende week woensdag is er ook een trance-feestje in Leuven, georganiseerd door onze studentenkring: TranceSation met DJ Jean van den Illusion. Het is te doen in de Waaiberg. Meer info: www.vtk.be
christina
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
Volgende week woensdag is er ook een trance-feestje in Leuven, georganiseerd door onze studentenkring: TranceSation met DJ Jean van den Illusion. Het is te doen in de Waaiberg. Meer info: www.vtk.be


sounds interesting:)
audiasis
jaja, 't wordt een bom van een feestje :) 4€ inkom (2€ voor leden), en bier tegen studententarieven ;) Er gaat ook een loungeroom zijn met dj rommi (ook trance)
jeronimo_jd
hej Christina, studeert gij ook in leuven?
zijt gij toevallig het meiske met bril die in de larocca ook heel de avond langs Armin stond?:p

christina
is er ook iets anders alcoholisch dan bier aan studententarief?
ik lust da ni:rolleyes:
christina
quote:
Originally posted by jeronimo_jd
hej Christina, studeert gij ook in leuven?
zijt gij toevallig het meiske met bril die in de larocca ook heel de avond langs Armin stond?:p


euhm jah:D wie zijt gij dan?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Privacy Statement