|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| seg ma ik heb die F16 echt ni gehoord eigenlijk... en khad er nog zo op gelet... is die echt wel gekomen? |
|
|
| Zehra |
| less whining, more pix pls?! :tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Of video's van Monday Bar ofzo :toothless |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by TOR
wat stond daar ook alweer in? lol
kon spijtig genoeg niet antwoorden, want mn belwaarde was op..
en ja, die nieuwe Signum is echt megavet :crazy: |
Signum - Harmonic vs Airwave - Alone In The Dark.
Sorry Signum, maar ze lijken me toch iets te hard op elkaar.
Of ben ik de enige met dat gevoel? |
|
|
| Progrez |
| quote: | Originally posted by christina
seg ma ik heb die F16 echt ni gehoord eigenlijk... en khad er nog zo op gelet... is die echt wel gekomen? |
Ik begin zelf te twijfelen. Volgens mij heb ik die verward met M.i.k.e. - Voices From The Inside.
Haha. Als em da maar ni leest. Schande in feite.
(Ik herinner me ook nog: Out Of The Past - Mystery --> Fred baker vs Vincent Gorczak rmx.) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Progrez
Signum - Harmonic vs Airwave - Alone In The Dark.
Sorry Signum, maar ze lijken me toch iets te hard op elkaar.
Of ben ik de enige met dat gevoel? |
daarom is ie net zo vet :D |
|
|
| Kitt |
Mijn pics zijn online op www.arminonly.be :)
Weldra komt ook nog een videocompilatie online .. |
|
|
| christina |
sjieke foto's:)
en ik stond denk ik heel de tijd vlak naast jullie:p
(toch toen armin draaide:) ) |
|
|
| Kaidreas |
jommeke en zijn trouwe hond Pekkie!
choco was een van de buitenwippers :p
teh aurelie
of de paus of??? mr.beta himself yves :p
ff het voorgemixed cdtje eruit halen, zonder dat iemand het gaat merken... hihi :clown:
@kitt: dude ge moet dringend iets aan u camera doen, iedereen ziet er super slecht uit. :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
/neer
Vooral die foto van YDR :stongue: |
|
|
| Bjorn Vidaz |
| quote: | Originally posted by speentje
Al bij al een meer dan geslaagde avond! Viel mij wel op dat enorm veel homo's rondliepen daar in La Rocca, niet dat ik homofoob ben, maar 't viel toch wel serieus op.
|
de meeste kappers werken niet é de maandag ;) |
|
|
| Kaidreas |
| ^idd kapsalon alain bij ons int dorp is ook dicht op maandag |
|
|
|
|