|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| jeronimo_jd |
wodka
op ons kot :p |
|
|
| christina |
| ik studeer in mechelen, ma ik zit eigenlijk heel regelmatig in leuven:) |
|
|
| jeronimo_jd |
Ik was daar me mijne maat;
ik zen de rechtse, de linkse is audiasis
herkent ge ons?:toocool: |
|
|
| Dj Mike Foston |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
wodka
op ons kot :p |
Aan 't proberen... :D |
|
|
| jeronimo_jd |
| bwaa gij zijt ook welkom hoor;) |
|
|
| audiasis |
:p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
Ik was daar me mijne maat;
ik zen de rechtse, de linkse is audiasis
herkent ge ons?:toocool: |
halfenhalf:D ge komt maar is iets zeggen als ik op da feesje volgende week geraak he;) |
|
|
| diddi |
| kent er iemand deze pippo ? :toothless |
|
|
| pooley |
feestjes in leuven, das altijd goed meegenomen.
trancesation, 22 maart, das op ne woensdag?!
iemand idee wnr jean draait? :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by pooley
trancesation, 22 maart, das op ne woensdag?! |
jah , ik moet de dag erachter om negen uur in brussel staan:(
ma als ik een slaapplaats vind (allé voor die twee uurtjes ofzo:p )
dan kom ik mss wel:toocool: |
|
|
| Bunz |
omg trancefeestje in leuven !
aanwezig ! :D |
|
|
| christina |
amai precies nog veel volk van (omgeving) leuven hier:p
@bunz: I love your signature:D family guy is zooo vet:toocool: |
|
|
|
|