|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| ik ga ook wel es op andere subfora kijken hé ;) |
|
|
| christina |
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)
is da die vette versie van communication in la rocca? |
|
|
| BZRK |
Lol, die foto die erbij staat is wel grappig :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by christina
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)
is da die vette versie van communication in la rocca? |
een rip van die set zou daar uitsluitsel over geven, hehe.
de versie van in La Rocca is wel van Armin's hand, want tussen de laatste kick van elke bar en het begin van de volgende zaten zijn typische rimshots [/productioneel taalgebruik] (ook Intruder heeft die bijvoorbeeld)
mss is Coldware Cold een alias van Armin of zo? |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's :) |
Eindelijk online :o |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Aurélie
Eindelijk online :o |
knap verslag :) |
|
|
| Aurélie |
| Thx :). Ik ga vanaf nu geregeld reporten voor de site. |
|
|
| lost_in_trance |
| quote: | Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen:D |
das waar?
Ik kan me niet herinneren
Ik verontschulding me |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by TOR
mss is Coldware Cold een alias van Armin of zo? |
Daniel B - God's Keyboard (Coldware Cold Remix) (Armin's playlisted) is de enige plaat diek vind. |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
das waar?
Ik kan me niet herinneren
Ik verontschulding me |
ma ge moet u daarvoor toch ni verontschuldigen:p
gij hebt gewoon duidelijk vant feesje genoten;) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FredNova
knap verslag :) |
idd vind ik ook:) |
|
|
|
|