return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 24)
View this Thread in Original format
TOR
ik ga ook wel es op andere subfora kijken hé ;)
TOR
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=331949

lijkt erop dat Armin ook een ferm setje in Israël heeft neergezet :crazy:
christina
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)

is da die vette versie van communication in la rocca?
BZRK
quote:
Originally posted by TOR
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=331949

lijkt erop dat Armin ook een ferm setje in Israël heeft neergezet :crazy:


Lol, die foto die erbij staat is wel grappig :)
TOR
quote:
Originally posted by christina
31. Armin Van Buuren - Communication (Coldware Cold Remix)

is da die vette versie van communication in la rocca?


een rip van die set zou daar uitsluitsel over geven, hehe.
de versie van in La Rocca is wel van Armin's hand, want tussen de laatste kick van elke bar en het begin van de volgende zaten zijn typische rimshots [/productioneel taalgebruik] (ook Intruder heeft die bijvoorbeeld)
mss is Coldware Cold een alias van Armin of zo?
Aurélie
quote:
Originally posted by Aurélie
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's :)


Eindelijk online :o
FredNova
quote:
Originally posted by Aurélie
Eindelijk online :o


knap verslag :)
Aurélie
Thx :). Ik ga vanaf nu geregeld reporten voor de site.
lost_in_trance
quote:
Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen:D


das waar?

Ik kan me niet herinneren

Ik verontschulding me
mellow_head
quote:
Originally posted by TOR
mss is Coldware Cold een alias van Armin of zo?



Daniel B - God's Keyboard (Coldware Cold Remix) (Armin's playlisted) is de enige plaat diek vind.

christina
quote:
Originally posted by lost_in_trance
das waar?

Ik kan me niet herinneren

Ik verontschulding me


ma ge moet u daarvoor toch ni verontschuldigen:p

gij hebt gewoon duidelijk vant feesje genoten;)
christina
quote:
Originally posted by FredNova
knap verslag :)


idd vind ik ook:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 
Privacy Statement