|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
^ Schrijf dan ook allemaal al maar in uw agenda: 2 mei vrijhouden voor Affexion, trance feestje in Rumba! We hebben een very hot special guest in de line-up (en beter dan Jean :p )
Meer info post ik binnekort wel in de Upcoming Parties thread. |
|
|
| christina |
| haha:p wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei...;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by christina
haha:p wie zou da toch zijn alst hier gisteren heel den tijd ging over jonas steur in de rumba begin mei...;) |
Ah crap :D Heb ni alles gelezen...
Van wie weet ge dat dan? Matthew? Ik dacht het volk nog effe te teasen tot de flyers helemaal af en gedrukt waren, maar tis dus al bekend :) |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Ah crap :D Heb ni alles gelezen...
Van wie weet ge dat dan? Matthew? Ik dacht het volk nog effe te teasen tot de flyers helemaal af en gedrukt waren, maar tis dus al bekend :) |
jah van matthew en in la rocca heb ik het nog is aan jonas zelf gevraagd...:D |
|
|
| Bunz |
Goe bezig manne
Laat die trancefeestjes maar kome ! :D |
|
|
| christina |
| da feesje in de rumba duurt maar van 22u tot 1???:conf: |
|
|
| Aurélie |
| quote: | Originally posted by diddi
kent er iemand deze pippo ? :toothless |
Toevallig wel :p |
|
|
| christina |
| wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen:D |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen:D |
idd, das gaaaaaaaaaaan! ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by christina
wie is da? hij was me toen ook wel opgevallen:D |
=> Lost In Trance |
|
|
|
|