|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ni zo heel veel. Een 1000 man, misschien maximum 1300 ofzo? Maar dan heb je zelfs geen vierkante meter om op te dansen... |
zal wss ook wel bomvol zitten, tis geen tiësto ma hij nu ook ni meteen onbekend é :p |
|
|
| Antony |
| ma tis wel ne zondag... wa is de gewoonte qua muziekstijl op zondag in La Rocca? |
|
|
| lost_in_trance |
Is er een speciale dresscode voor larocca?
ik heb gehoord dat mensen goed bekleed moeten worden om binnen te gaan |
|
|
| FredNova |
Op zondagavond normaal House & Progressive met Marko, die dus waarschijnlijk op 12 maart redelijk prog/proghouse gaat draaien voor Armin.
1200 man kan er binnen en inderdaad geen sportkleding, geen sportschoenen enz...
(nieuwtje voor de BeTA's: er komen (normaal gezien!) nog 3 optredens van Armin in België dit jaar (nog in onderhandeling) |
|
|
| FUSyke |
| Goed dat hij nog een paar keer in België gaat draaien want op een zondag uitgaan is nogal moeilijk voor mij. |
|
|
| Antony |
nóg 3 is goed nieuws inderdaad... :)
we zagen het al aankomen met zijn interviews op TMF, Jim en TopRadio |
|
|
| The_G0dfather |
Mja, ma kan me ni echt inbeelden dat Armin België wil gaan veroveren aangezien hij al in gans de wereld bekend is...
Tenzij zoals iemand hier al zei voor Armin Only in België; wat me compleet onrealistisch lijkt aangezien het zelfs in Nederland niet uitverkocht raakte. |
|
|
| FredNova |
Armin Only in NL heeft uitverkocht.
Het gaat niet om 'België veroveren', maar om de passie voor zijn beroep. Hij wou nog eens in een paar Belgische clubs staan en mede daarrond gaat iets opgebouwd worden.
Een heel lang interview in de Release van februari ;) |
|
|
| Eagle` |
| Maybe draait ie house als in zen Gig- periode, dat zou nog is vet zijn |
|
|
| The_G0dfather |
| mss heeft ie een belgisch lief gevonden :p |
|
|
| Kaidreas |
^mss woont ie in belgie :eek: :nervous:
met als gevolg... de Armijnstraat |
|
|
|
|