|
Armin van Buuren @ La Rocca
|
View this Thread in Original format
| emma |
ik zag het net staan in Armin zijn agenda,
12 maart komt hij een setje neerzetten in La Rocca.
Lijkt me wel gezellig :) |
|
|
| Bl@ckOut |
| Idd. Als we dat weekend niet naar intuïtion winter event gaan zou het dit wel eens kunnen worden :) |
|
|
| TOR |
beide events combineren hé ;)
ik zie dit best zitten.. kan Armin eindelijk es zijn eigen ding doen. |
|
|
| djcresto |
| ik ben er bij (denk ik) |
|
|
| domineesje |
was me ook al opgemerkt, en kan me dat niet voorstellen omdat LaRocca vollediig andere stijl is...
soit ik ben niet aanwezig, ik wacht op other place :D |
|
|
| Zjokke1977 |
12 maart ??
das dus ne zondag
Zijn er al uren bekend, en hoelang hij draait?
Als het te laat ik ga ik passen want de volgenden dag ist terug werkendag :( |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Zjokke1977
12 maart ??
das dus ne zondag
Zijn er al uren bekend, en hoelang hij draait?
Als het te laat ik ga ik passen want de volgenden dag ist terug werkendag :( |
idd, and my list of congedagen grows thin! |
|
|
| The_G0dfather |
| kan daar veel volk binnen ? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ni zo heel veel. Een 1000 man, misschien maximum 1300 ofzo? Maar dan heb je zelfs geen vierkante meter om op te dansen... |
|
|
| lost_in_trance |
Heel vreemd
Een zondag? |
|
|
|
|