|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Magistrate |
| ziet er idd wel zalig uit, die kerel is goed bezig de laatste tijd, alleen jammer dat ik er niet was :( |
|
|
| TOR |
dat is wat ze noemen de tent op zijn kop zetten :eyes:
memorabele set, memorabel publiek.. echt super om mensen uit hun dak te zien gaan op Voices From The Inside en zelfs Linking People. er is mss toch nog een plaats voor trance in België.
Armin scoorde big time! |
|
|
| FredNova |
Estuera vertelde me dat hij ook de nieuwe Airbase draaide, maar vraag me niet hoe hij heet. Jonas?
Geweldig dat ook Menno de Jong er was :) |
|
|
| Progrez |
^Ik dacht ook gezien te hebben dat armin nen Intuition-vinyl vast had.
Narthex – Bully (Parc Remix)? Misschien is het die? Is ook van Jezper Söderlund. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by TOR
dat is wat ze noemen de tent op zijn kop zetten :eyes:
memorabele set, memorabel publiek.. echt super om mensen uit hun dak te zien gaan op Voices From The Inside en zelfs Linking People. er is mss toch nog een plaats voor trance in België.
Armin scoorde big time! |
Idd, het waren al superplaatjes dat hij draaide, amai mijn benen :p |
|
|
| TOR |
yep, Bully is idd gepasseerd. vette plaat :crazy:
teveel goeie platen om op te noemen eigenlijk.. ik had gisteren echt het AiB-gevoel. |
|
|
| Kitt |
Wat een avondje hoho ... voel et in m'n benen - voeten & rug .. maar het was het waard ! Wat een feestje .. RESPECT voor Armin .
Wel jammer dat het weeral voorbij is :( Nu wachten tot 28 & 29 april ..
Over z'n set deel ik voorgaande meningen ..
Vanavond normaal als ik tijd heb komen de foto's op www.arminonly.Be . |
|
|
| Eagle` |
| een ander minpunt nog was het geluid, zo ing vervormd bij momenten da ge echt moest de vingers in oren steken omda het ni uit te houden was |
|
|
| Solar1 |
Waaaauw heeeerlijke 4-uursset was dat! Wat mij betreft stukken beter dan TE... En Marko als ideale opwarmer.
Leuk enkelen van jullie ontmoet te hebben.
Solar |
|
|
| Estuera |
| Gezellig feestje gisteren :) ideale 'afterparty' voor het intuition winter event :D |
|
|
| lost_in_trance |
Ook gespeeld
Nico Parisi & Erik Hubo - Metro
Marco V - False Light
Interstate - Remember Me (Terry Bones Remix)-> Laatste tune voor Tracking Treasure Down
Meer later als ik kan herrinneren |
|
|
| deefje |
vet feesje gistere, pakke beter dan tranceenergy voor mij.
welliswaar veel bekende nummers, maar stoorde mij totaal nie, integendeel.
mike - voices from the Inside (progressiva mix) :tongue3
Signum - harmonic :tongue3
Hoewel ik men twijfels had hoeveel volk der voor armin was gekomen en hoeveel volk der gewoon altijd op zondag zit, moeste we toch vaststelle dat de meerdeheid armin wel wist te apprecieeren. Dikke sfeer ganse avond.
Meer feesjes in belgie zoals deze!
Greetz
deefje |
|
|
|
|