return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 19)
View this Thread in Original format
Aurélie
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's :)
FredNova
quote:
Originally posted by Aurélie
Mijn verslag komt normaal gezien vanavond nog op www.glitterati.be met enkele foto's :)

hoezo? niet alle foto's? :D
FredNova
Ik heb ook nog een gsmfilmpje van Communication: http://www.mytrance.be/[email protected]
Aurélie
Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken :o . En velen zijn nogal suggestief :toothless
FredNova
quote:
Ja we hebben er eigenlijk veel te weinig getrokken :o . En velen zijn nogal suggestief :toothless

edit: *strike* :happy2:
Antony
quote:
Originally posted by mrcanon
Jep, 15 euro gespaard, thx Antony, ge hebt nog iets te goed van mij ;) Ik ging naar de kassa en er zat daar zo een jong knap ding, ik zeg ja die gaat mij wel nie buitensmijten als ze ziet da ik probeer binnen te raken als Antony. Nie da ik mij zelf zo knap vind :p maar ik bedoel dat ik er nie bang van was van die, tzou nogal erg zijn ook . Zegt ze: ja ge moet bij die meneer gaan daarvoor, da was zo ne beer van ne kerel, ik zeg ja van dienen zal ik wel vliegen als hij merkt da'k Antony nie ben. Ma gelukkig ben'k gratis binnen geraakt.:p

swel effe een adrenaline opstootje dan asge naar dien beer verwezen wier zeker :p ben blij dat gelukt is, nu stater nen beta bij me int krijt... hehe
Dj Mike Foston
quote:

Aarrrrghhhh, ik had er bij moeten zijn hé... :D :D :D
christina
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Aarrrrghhhh, ik had er bij moeten zijn hé... :D :D :D

you missed something:rolleyes: :cool:
buffy
Hey..Kitt!

Je hebt nu mijn foto's. Dus iedereen...vanaf hoogst waarschijnlijk vanavond staan er weer nieuwe foto's online van afgelopen zondag armin @ La Rocca!

Btw. Het was de lange dag en het reizen zeker meer dan waard! Het was ronduit geweldig!

Kussss

quote:
Originally posted by Kitt
Heb je gelijk in Progrez , maar een vriendin heeft er nog wat genomen .. ga eens kijken wat er tussen zit ..

Ps : heb wel nog massa's videokes die ik ga monteren .. daar ga je wel wat meer publiek op zien .
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by christina
you missed something:rolleyes: :cool:

Ik weet het, ik weet het, maar bon, ik heb AVB toch al ettelijke keren aan het werk gezien... Dus een echte wereldramp is het niet...
Gewoon het feit dat ik een bangelijk feestje gemist heb... ;)

Leuk dat er nog nieuwe trance liefhebbers uit Vlaams Brabant komen... :)
Trouwens eén van mijn beste sortiekes ooit was in de sporthal van Erps Kwerps... een 5-6 jaar geleden denk ik... toen onze Svenson (Gielen was er niet bij) daar een knalset van jewelste heeft neergepoot... Waar is den tijd... :p

Kaidreas
quote:
Originally posted by Dj Mike Foston
Waar is den tijd... :p

achter u? of mss in het hoekske van u kamer?
Dj Mike Foston
quote:
Originally posted by Kaidreas
achter u? of mss in het hoekske van u kamer?

Ik snap geen knijt van wat ge wilt zeggen ze... :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 
Privacy Statement