|
Armin van Buuren @ La Rocca (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| jeronimo_jd |
Voor mij was het af gisteren. Het was de eerste keer dat ik Armin live bezig zag en hij heeft mij niet teleurgesteld.
Een absoluut kippevel moment voor mij was Nic Chagall - Monday Bar...al die handen in de lucht, heerlijk en dat op nog geen meter van den Armin:crazy:
Na twee uur schakelde hij over op het hardere spul en toen begonnen mijn oren wel echt zeer te doen, wat dan ook het enige minpuntje was van de avond; 't stond iets te hard naar mijn goesting. Kwart na 5 zen we door gegaan omda we onze trein nog moesten halen, hierdoor heb ik wel playmo gemist precies :( |
|
|
| lost_in_trance |
Ook gespeeld
Nico Parisi & Erik Hubo - Metro
Marco V - False Light
Interstate - Remember Me (Terry Bones Remix)-> Laatste tune voor Tracking Treasure Down
Meer later als ik kan herrinneren |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Xilver
wauw mag ik je handtekening? |
iemand beetje gefrustreerd? |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by speentje
iemand beetje gefrustreerd? |
Ja het is die tijd van het jaar weer :rolleyes: |
|
|
| FredNova |
| Laten we het over Armin @ La Rocca hebben ;) |
|
|
| speentje |
| lijkt me goed idee :) straks eens party reportje posten! |
|
|
| Kaidreas |
ooooooomg at de 3 eerste nummers :p
a break in the clouds was echt maf, na asta mijn weekend nog eens super afgesloten :cool: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ooooooomg at de 3 eerste nummers :p
a break in the clouds was echt maf, na asta mijn weekend nog eens super afgesloten :cool: |
Toch nog naartoe geweest of wa?
zotte mens :p |
|
|
| speentje |
Voila zie die zalige nacht zit er ook weer op. Samen met TOR en 2 goede vrienden afgesproken om samen naar La Rocca af te zakken. In het station van Lier hadden we tevens rendez-vous met Christina (wel bekend vd ASOT chat). Bij het wachten op de bus, nog op 2 Finnen gestoten die bezig waren aan een serieus party weekendje. Vrijdagavond Kyau vs Albert in hun hometown, dan de Asta op zaterdag en dan zondag maar eventjes naar België doorreizen voor Armin. Echt mafketels, maar wél sympathieke mensen. We waren mooi op tijd en konden dus nog optimaal genieten van het Happy Hour, op die éne homo nagelaten die erin slaagde m'n biertje tegen de vlakte te werpen. May he burn in hell. Marko draaide lekkere plaatjes en stil staan werd een steeds groter probleem. Intussen liep de club al aardig vol en toen Armin aan z'n set begon, was 't gezellig druk. Begin van de set sloot goed aan op Marko z'n set, waardoor de overgang niet te groot was. Plaatjes die voorbijkwamen en die ik mij herinner (geen zin om te checken of sommige al genoemd zijn..)
Karen Overton - Your Loving Arms
Sunlounger - White Sand
Matthew Dekay - Timeless
Nic Chagall - Monday Bar
Jonas Steur - Castamara
MIKE - Voices from the inside
en dan ook nog een zooi techy plaatjes (Controlfreak, Metro, ...)
Al bij al een meer dan geslaagde avond! Viel mij wel op dat enorm veel homo's rondliepen daar in La Rocca, niet dat ik homofoob ben, maar 't viel toch wel serieus op.
Bovendien nog op een paar mensen gestoten Mr Canon, FredNova, Elof, Solar1, Jonas, Menno, Davejeeuh, en Kaidreas ;) |
|
|
| Kaidreas |
kevin, heb je trouwens mijn bericht goed opgevolgd?
de nieuwe signum en white sand?:eyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
kevin, heb je trouwens mijn bericht goed opgevolgd?
|
wat stond daar ook alweer in? lol
kon spijtig genoeg niet antwoorden, want mn belwaarde was op..
en ja, die nieuwe Signum is echt megavet :crazy: |
|
|
| Zjokke1977 |
Giuseppe Ottaviani - Linkin' People meende ik ook ergens in het 3de uur gehoord te hebben.
En zijn 2de plaat was iets met een computer voice "electro....electronic"
Der zullen mij nog wel enkelen komen te binne schieten in de komende dagen. |
|
|
|
|