|
The Loveparade is back!
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Love Parade in Berlijn weer terug
De Love Parade in Berlijn komt terug. Een woordvoerder van de organisatie heeft vandaag laten weten dat het technofeest voor 15 juli op de agenda staat. Dat is een week na het einde van het WK voetbal. De bekende Love Parade is er twee jaar tussenuit geweest wegens geldgebrek.
Een fitnissketen sponsort de parade met een miljoen euro. De organisatie rekent op ongeveer een miljoen bezoekers. De eerste Love Parade werd in 1989 gehouden. Toen waren er slechts enkele honderden bezoekers. Aan het eind van de jaren negentig waren het er gemiddeld 1,5 miljoen.
bron: fok!
 |
|
|
| jp |
| Sensation Germany zou weleens een week verschoven kunnen worden. |
|
|
| eieregooie |
| Wanneer staat dat gepland dan? |
|
|
| eieregooie |
| Moetie t verplaatsen naar omgeving Berlijn |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by jp
Zelfde dag |
ROFL! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Moetie t verplaatsen naar omgeving Berlijn |
Als ik moet kiezen dan lekker een kopje Senseo ;) |
|
|
| eieregooie |
| Senseo roxx, Sensation stinkt :p |
|
|
| jp |
| Zeker, al die zwetende GHB junks :mad: |
|
|
| Little Theseus |
| zeker dat de telefoons bij alle hotels in berlijn roodgloeiend staan! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
zeker dat de telefoons bij alle hotels in berlijn roodgloeiend staan! |
Zit er wel in ja..
Kriebelt toch wel een beetje om te gaan.. Who knows, who knows. |
|
|
|
|