|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Wtf, is Pi een zwart/wit-film ofwa? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by pooley
right |
:D
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark - 3 ptn
3.Eagle, Vishnu, pooley, CygnusX - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic - 1 punt
En de nieuwe opgave :
 |
|
|
| Bertn |
| Requiem for a dream |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
Requiem for a dream |
Puntje voor Bertn :) |
|
|
| Bertn |
hoera!
als deze te moeilijk is post ik seffes wel een tweede screenshot

1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark - 3 ptn
3.Eagle, Vishnu, pooley, CygnusX - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic,Bertn - 1 punt |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Bertn

|
Citizen Kane |
|
|
| Bertn |
dat was niet zo moeilijk dus:-)
tis aan Vishnu:) |
|
|
| Vishnu |
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark, Vishnu - 3 ptn
3.Eagle, pooley, CygnusX - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic,Bertn - 1 punt
Zou ni te moeilijk mogen zijn:
 |
|
|
| Phortastic |
| american history x? |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
american history x? |
ik denk et ook ja |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Phortastic
american history x? |
Yes!
You're up! |
|
|
|
|