|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
ali dus :)
1.CygnusX - 11 ptn
2.Shadowkid - 9 ptn
3.Phortastic, FCB_Fanatic, Xilver - 8 ptn
4.Jasperovitsj, Eagle` - 6 ptn
5.JdDark, Vishnu, Bertn - 5 ptn
6.The Freezzz - 4 ptn
7.Push2005, MrCanon, Real - 3 ptn
8.Tiger, pooley, Giesber, Gladius - 2 ptn
9.Tomorrow Traxx, MikeVee, lievez - Domineesje - 1pt |
|
|
| Eagle` |
| noemt anders ineens elke mogelijk film op eh susse :p |
|
|
| Xilver |
mahahaha
 |
|
|
| Xilver |
Hmm just gemerkt da'k ne slechte foto gepost heb. Consider it as a tip: de vorige foto kwam uit een toneelstuk met dezelfde naam.
hier is de juste foto :
 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Sound of Music? |
Joa, just. Schijtfilm IMO
1.CygnusX - 11 ptn
2.Shadowkid - 9 ptn
3.Phortastic, FCB_Fanatic, Xilver - 8 ptn
4.Jasperovitsj, Eagle` - 6 ptn
5.JdDark, Vishnu, Bertn - 5 ptn
6.The Freezzz - 4 ptn
7.Push2005, MrCanon, Real - 3 ptn
8.Tiger, pooley, Giesber, Gladius, MikeVee - 2 ptn
9.Tomorrow Traxx, lievez - Domineesje - 1pt |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Schijtfilm IMO
|
+1 :clown: |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| mellow_head |
| omg da ziet er ne Franse uit :conf: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
omg da ziet er ne Franse uit :conf: |
Nogal logisch, want alles op dat bordje staat int Engels. :rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| Real, hoe is het met Pim - Vannacht? |
|
|
|
|