|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 162)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Dat is de gepikte versie oen :p
Ze pikken tegenwoordig allemaal overigens :toothless |
|
|
| Real |
Oei. :sadgreen:
edit: The Battleship Potemkin? |
|
|
| Pumaz |
| Battleship Potemkin? |
|
|
| Bertn |
Real was eerst:-)
Misschien een woordje uitleg(:p ). Battleship potemkin is een oerclassic van Sergei Eisenstein uit 1925. Deze man was een pionier op het gebied van montage, het is mede dankzij hem dat de moderne film geboren werd.
Tot zover deze les filmgeschiedenis:p |
|
|
| Bertn |
1.Shadowkid - 23 ptn
2.Xilver - 22 ptn
3.CygnusX - 20 ptn
4.FCB_Fanatic,Eagle` - 16 ptn
5.JdDark - 14 ptn
6.Real - 13 ptn
7.Phortastic, Jasperovitsj, - 12 ptn
8.MikeVee, Vishnu - 10 ptn
9.mrcanon,Bertn - 7 ptn
10.lievez, Antony, Bunz, Giesber - 5 ptn
11.The Freezzz, Push2005 - 4 ptn
12.Pooley, Domineesje, mellow_head, TOR, Ataraxya, Tiger, Dj LPG - 3ptn
13.Gladius - 2 ptn
14.Tomorrow Traxx, Kaidreas, Tatanagirl, BaRTeZ, christina, eieregooie, kokkenmaster, The_GOdfather, jeronimo, DJ Sid, BZRK, Devilex, Remy D, 1Million$shot, Pumaz, Wildfir3, Zehra, De Geert - 1 pt |
|
|
| Pumaz |
Toen ik postte was zijn edit er nog niet :whip:
Ach soit :D |
|
|
| Bertn |
| hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen?:p |
|
|
| Real |
1.Shadowkid - 23 ptn
2.Xilver - 22 ptn
3.CygnusX - 20 ptn
4.FCB_Fanatic,Eagle` - 16 ptn
5.JdDark - 14 ptn
6.Phortastic, Jasperovitsj, Real - 12 ptn
7.MikeVee, Vishnu - 10 ptn
8.mrcanon,Bertn - 7 ptn
9.lievez, Antony, Bunz, Giesber - 5 ptn
10.The Freezzz, Push2005 - 4 ptn
11.Pooley, Domineesje, mellow_head, TOR, Ataraxya, Tiger, Dj LPG - 3ptn
12.Gladius, Pumaz - 2 ptn
13.Tomorrow Traxx, Kaidreas, Tatanagirl, BaRTeZ, christina, eieregooie, kokkenmaster, The_GOdfather, jeronimo, DJ Sid, BZRK, Devilex, Remy D, 1Million$shot, Wildfir3, Zehra, De Geert - 1 pt
Geef Pumaz dat punt maar, het zou erg goed kunnen dat hij eerst was. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen?:p |
Die was ook zo vals om uw Airbase antwoord goed te rekenen in de artist thread dus dat is niet betrouwbaar :p |
|
|
| Config |
| zo'n corrupte bedoeling hier, ik ben zowaar trots dat ik nog geen enkel punt gehaald heb in dit spel der bedriegers :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
hmm, dat valt nu nog moeilijk te controleren natuurlijk. misschien kan scheidsrechter Benny hier een oordeel over vellen?:p |
Omdat het onmogelijk te achterhalen is wie van de 2 vals heeft gespeeld (tenzij met een leugendetector misschien), hou ik me erbuiten :p |
|
|
|
|