|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Here it is, hopelijk heeft hij hier nog niet gestaan (kheb niet de hele thread gevolgd). Easy one weeral :p
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
trainspotting?
edit: doeme, te laat ... :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Bertn
trainspotting |
+1 voor Bert ;)
1.Shadowkid, CygnusX - 8 ptn
2.Phortastic - 7 ptn
3.FCB_Fanatic, Jasperovitsj - 6 ptn
4.JdDark, Vishnu - 5 ptn
5.The Freezzz, Xilver, Bertn - 4 ptn
6.Push2005, MrCanon - 3 ptn
7.Eagle, Tiger, pooley, Real, Giesber - 2 ptn
8.Domineesje, Kaidreas,Glaniskanis, Gladius, Antony - 1 punt |
|
|
| Bertn |
hoera
dit is best een grappige film:p :
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vin Diesel met een zonnebril....Pitch Black? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vin Diesel met een zonnebril....Pitch Black? |
kdenk nie dat het vin diesel is, maar als het em is dan is het eerder 'The Chronicles of Riddick' |
|
|
| Antony |
| die harnassen zijn voor mij zowa ne mix van planet of the apes en stargate one. ma dan klopt het plaatje me die acteurs int midden nog ni direkt :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
kdenk nie dat het vin diesel is, maar als het em is dan is het eerder 'The Chronicles of Riddick' |
correct!
1.Shadowkid, CygnusX - 8 ptn
2.Phortastic, FCB_Fanatic - 7 ptn
3.Jasperovitsj - 6 ptn
4.JdDark, Vishnu - 5 ptn
5.The Freezzz, Xilver, Bertn - 4 ptn
6.Push2005, MrCanon - 3 ptn
7.Eagle, Tiger, pooley, Real, Giesber - 2 ptn
8.Domineesje, Kaidreas,Glaniskanis, Gladius, Antony - 1 punt |
|
|
| mrcanon |
| tis vin diesel, hij speelt zowel in pitch black en chronicles of riddick mee, damn als een mens nie op't forum zit tonen ze toch altijd degene dat ik weet |
|
|
| Jasperovitsj |
| Chronicles Of Riddick is toch gewoon een vervolg op Pitch Black, niet? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by mrcanon
tis vin diesel, hij speelt zowel in pitch black en chronicles of riddick mee, damn als een mens nie op't forum zit tonen ze toch altijd degene dat ik weet |
kweet wat ge bedoeld, gister ook een aantal keer voorgehad :p |
|
|
|
|