|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kill Bill 1?
Lijkt me toch the story of O-Ren te zijn :o |
ik ben onder de indruk, had niet verwacht dat het zo snel zou geraden worden :) |
|
|
| Bertn |
| damn, die wist ik ook:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Plakt gij dan maar een screenshot in mijn plaats Bert :) |
|
|
| Bertn |
bij deze:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Todo sobre mi madre? |
|
|
| mellow_head |
| The Ring Two? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Todo sobre mi madre? |
tis alweer terug aan u:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Crap, is op zoek gaan naar screenshots dan :p |
|
|
| CygnusX |
1.Shadowkid, CygnusX - 5 ptn
2.JdDark - 4 ptn
3.Vishnu, Jasperovitsj - 3 ptn
4.Eagle, pooley, Phortastic - 2 ptn
5.The Freezzz, Domineesje, Tiger, FCB_Fanatic, Bertn, Push2005 - 1 punt |
|
|
| Kaidreas |
| seg jasper, doe is voort joenge. kheb nog altijd geen punt :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
seg jasper, doe is voort joenge. kheb nog altijd geen punt :) |
+1
De Jasper is nen trage |
|
|
| Kaidreas |
^mss is hij zijn handschoenen aan het aandoen?
ROFL.. sorry tom.. inkoppertje :D |
|
|
|
|