|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iemand anders mag in mijn plaats een screenshot posten :) |
 |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Eagle`
zeg geniepigaard, ge stelt nooit een nieuwe opgave op zodat ge altijd kunt meedoen aan de volgende en kans hebt op een punt te scoren die ge niet hebt wanneer ge zelf een opsteld :p
om het op zen dialect te zeggen; DA VLIEGERKE GOE NI OP ZENNE SUSKE !! ;) |
eigenlijk niet, gewoon teveel moeite om film af te spelen, dan screenshot, dan u/l naar webspace om te posten, heb zo al weinig tijd, daarom dat ik heel zelden post, meestal vlug lees, en als het echt belangrijk is dan wel iets zeg....
en laatste pic is van mar adrento |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by JdDark
en laatste pic is van mar adrento |
bingo ;) |
|
|
| JdDark |
k
ik zal eens een foto posten, van één van mijn favoriete films
het gaat niet om wat je ziet op het scherm, het zijn mensen die die film bekijken... is ietwat moeilijk
als niemand het vindt, zal ik morgen een tweede foto posten |
|
|
| Phortastic |
komt me heel bekend voor die screenshot. classic oorlogsfilm ergens.
Jarhead?
In die film kwam ook zo een scene ma tzal die wel ni zijn ;) |
|
|
| Shadowkid |
| Shawshank Redemption? |
|
|
| Eagle` |
Band of Brothers, komt ook zo een scene in da ze naar een film aan het kijken zijn in afwachting dat het weer opklaart, een van de mooiste verwezelijkingen op het witte doek tbh.
Maar ik zit prolly fout sinds Bob een serie is |
|
|
| JdDark |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Shawshank Redemption? |
We have a winner!!!
congrats |
|
|
| Antony |
| is da in een gevangenis en gater iemand neergestoken worden me een vork? dan hebkem ook is gezien... hehe :rolleyes: |
|
|
| Shadowkid |
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark - 3 ptn
3.Eagle, - 2 ptn
4.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger, Jasperovitsj FCB_Fanatic - 1 punt
 |
|
|
|
|