|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JdDark |
| Legend Of The Falls, prachtige film inderdaad vooral de scenery |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by JdDark
Legend Of The Falls, prachtige film inderdaad vooral de scenery |
Correct :D
Jammer daze zo'n films precies niemeer maken :( |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Mag ik de volgende doen? :) |
|
|
| CygnusX |
RANKSCHIKKING:
1.Shadowkid - 3 ptn
2.Eagle, JdDark - 2 ptn
3.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger - 1 punt |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by JdDark
be my guest |
zeg geniepigaard, ge stelt nooit een nieuwe opgave op zodat ge altijd kunt meedoen aan de volgende en kans hebt op een punt te scoren die ge niet hebt wanneer ge zelf een opsteld :p
om het op zen dialect te zeggen; DA VLIEGERKE GOE NI OP ZENNE SUSKE !! ;) |
|
|
| Belgian Bonzai |
komt eraan hoor :)
Hahaha, zo'n miserie dat het belachelijk is. bsplayer dan maar. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| pffff F*ck this. Doe maar iemand anders, sorry. |
|
|
| Nabistai |
Ik zal een poginkske doen. Dit is de oorsprokelijke pic die ik in gedachten had:

Maar aangezien ik vrees dat dit te moeilijk is, doe ik er een 2de bij :p :

(Degene die het weet aan de 1ste pic: chapeau :)) |
|
|
| Tiger777 |
Alst een serie is: Derrick?
Alst ne film is: Indiana jones achtig iets? |
|
|
| Nabistai |
| Tis geen serie zenne ;) Ge moet het bij de oude horrorfilms gaan zoeken, maar ik vermoed dat ik 1 van de weinigen ben die nog naar dat soort films kijkt :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik gok op Hellraiser
en als't die niet is heb ik nog wel een alternatief :) |
|
|
|
|