|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik gok op Hellraiser
en als't die niet is heb ik nog wel een alternatief :) |
U bent correct :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Iemand enig idee hoe ik zo ne screenshot kan nemen? Kheb het in bsplayer geprobeerd zoals eerder uitgelegd, en ik vind dan ook wel een jpg bestand terug, maar daar is niets uit op te maken ( = in't zwart wit en vervormd beeld). Kan ik dat op één of andere manier oplossen?
is er mss een andere manier? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Iemand enig idee hoe ik zo ne screenshot kan nemen? Kheb het in bsplayer geprobeerd zoals eerder uitgelegd, en ik vind dan ook wel een jpg bestand terug, maar daar is niets uit op te maken ( = in't zwart wit en vervormd beeld). Kan ik dat op één of andere manier oplossen?
is er mss een andere manier? |
Naar www.imdb.com surfen en hopen dat er tussen de pictures van uw film een scene zit die ge in gedachten had :cool: |
|
|
| Antony |
FCB_Fanatic , eerste keer dak u tegekom precies, en da moet dan net vandaag :p
mvg, Frutos_Fanatic |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Antony
FCB_Fanatic , eerste keer dak u tegekom precies, en da moet dan net vandaag :p
|
Normaal staat ie maar om middernacht op :D |
|
|
| domineesje |
| daarmee hebben we hier nog geen screenshot he mannen :whip: |
|
|
| Tiger777 |
Vooruit dan maar:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| A Beautiful Mind? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
A Beautiful Mind? |
Idd, kwas net te laat ... zalige film :) |
|
|
| Tiger777 |
Inderdaad
1.Shadowkid - 3 ptn
2.Eagle, JdDark - 2 ptn
3.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger, Jasperovitsj - 1 punt |
|
|
| Jasperovitsj |
| Iemand anders mag in mijn plaats een screenshot posten :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
daarmee hebben we hier nog geen screenshot he mannen :whip: |
zoals BB net zei sta ik dus pas om middernacht op :o
nee, net zaalvoetbal gehad en dus geen tijd meer gehad om mij ermee bezig te houden. Kzie dat er ondertussen al een nieuwe opgave is, dus moet ik mij er nu ook niet meer moe om maken. Kzal dan vanaf morgenavond nog wat prutsen, hopelijk lukt het morgen dan wel zodat ik altijd eentje klaar heb voor de volgende keer (als er een volgende keer komt :p ).
@ antony: Brugge is nu uitgeteld voor de titel en khoop dat anderlecht de titel dan maar pakt. Hopelijk pakt Brugge dan de 2de plaats nog, want standaard in de voorronde van CL zie ik enkel op een ramp uitdraaien als je rekening houd met de tegenstanders die ze kunnen tegenkrijgen.
edit:
1.Shadowkid - 3 ptn
2.Eagle, JdDark - 2 ptn
3.Domineesje, Vishnu, CygnusX, Pooley, Tiger, Jasperovitsj FCB_Fanatic - 1 punt
kheb mijne eigen ff toegevoegd ;) |
|
|
|
|