|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 67)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Neeneen tis Capote, lievez bevestig da! |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Neeneen tis Capote, lievez bevestig da! |
idd :)
1.CygnusX - 12 ptn
2.Shadowkid - 9 ptn
3.Phortastic, FCB_Fanatic, Xilver - 8 ptn
4.Jasperovitsj, Eagle` - 6 ptn
5.JdDark, Vishnu, Bertn - 5 ptn
6.The Freezzz, Real - 4 ptn
7.Push2005, MrCanon - 3 ptn
8.Tiger, pooley, Giesber, Gladius, MikeVee, lievez - 2 ptn
9.Tomorrow Traxx, Domineesje, mellow_head - 1pt |
|
|
| mellow_head |
 |
|
|
| lievez |
| the blob :rolleyes: |
|
|
| mellow_head |
| Haha neen :D ma das wel ne vette film! |
|
|
| Xilver |
afgaande op 't feit da ge in 500 posts de film hebt vernoemd:
August Underground? |
|
|
| mellow_head |
1.CygnusX - 12 ptn
2.Shadowkid - 9 ptn
3.Phortastic, FCB_Fanatic, Xilver - 8 ptn
4.Jasperovitsj, Eagle` - 6 ptn
5.JdDark, Vishnu, Bertn - 5 ptn
6.The Freezzz, Real - 4 ptn
7.Push2005, MrCanon - 3 ptn
8.Tiger, pooley, Giesber, Gladius, MikeVee, lievez - 2 ptn
9.Tomorrow Traxx, Domineesje, mellow_head, Nabistai - 1pt
Nabistai is correct :) |
|
|
| Nabistai |
| Iemand anders mag een nieuwe screenshot posten, want ik ga nu Spaans blokken :wtf: |
|
|
| MikeVee |
| Niet moeilijk, het staat in de bestandsnaam :rolleyes: |
|
|
|
|