|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| idd het was blade runner:cool: ik dacht dat bertn het ging raden :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
idd het was blade runner:cool: ik dacht dat bertn het ging raden :p |
kheb de film nooit gezien eigenlijk, maar khad een sterk vermoeden dankzij de pc game van blade runner :toothless
De nieuwe opgave:

khoop dat deze duidelijk genoeg is, zoniet zorg ik wel voor een andere |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Misery? |
nope |
|
|
| Phortastic |
paint suckt :p
hostel? (pure gok) |
|
|
| FCB_Fanatic |
nope (groot gelijk wat paint betreft trouwens :p )
nope |
|
|
| Jasperovitsj |
| Nog een screenshotje zou welkom zijn :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Nog een screenshotje zou welkom zijn :) |
kheb er eentje klaar, maar kga nog eventjes wachten met hem te posten zo kunnen anderen ook nog een poging doen obv de eerste.
Ik kan wel al zeggen dat ge bij die eerste mss iets meer aandacht moet schenken aan de achtergrond. Ik weet dat het vrij onduidelijk is, maar als ge der iets zinnigs in kunt zien kan u dat wel verder helpen. De vrouw die ge ziet zal u in ieder geval niet veel wijzer maken denk ik :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ik kan wel al zeggen dat ge bij die eerste mss iets meer aandacht moet schenken aan de achtergrond. |
Dat was ik aant doen, maar ik kon er tot nu toe dus nog niks zinnigs uit halen :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat was ik aant doen, maar ik kon er tot nu toe dus nog niks zinnigs uit halen :toothless |
moest ik in uw plaats zijn, kzou die shot ook niet direct ergens kunnen thuisbrengen denk ik :o
maar goed, kga mijn bed in. Zodra ik mijne pc terug opzet zal ik ne nieuwe screenshot posten, die zal in ieder geval duidelijker zijn -> niet afkomstig uit ne onduidelijke trailer en niet met paint bewerkt |
|
|
| FCB_Fanatic |
 |
|
|
|
|