|
Raad de film aan de hand van de screenshot (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark, Vishnu - 3 ptn
3.Eagle, pooley, CygnusX - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic, Bertn, Phortastic - 1 punt
 |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
^ sterk :) |
Woohoo!
Twas ne wilde gok eigenlijk, omdat ik Daniel Craig erkende.
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark, Vishnu, CygnusX - 3 ptn
3.Eagle, pooley - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic, Bertn, Phortastic - 1 punt
Nieuwe opgave :
 |
|
|
| Phortastic |
Donnie darko !!!!!! woooooooot :D
bom film :) |
|
|
| christina |
| damn ik moet echt is wa films beginnen zien:confused: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Donnie darko !!!!!! woooooooot :D
bom film :) |
Ook sterk, amai :) |
|
|
| Phortastic |
hehe thanks, one of my alltime fav movies :D
1.Shadowkid - 4 ptn
2.JdDark, Vishnu, CygnusX - 3 ptn
3.Eagle, pooley, Phortastic - 2 ptn
4.Domineesje, Tiger, Jasperovitsj, FCB_Fanatic, Bertn - 1 punt
 |
|
|
| Tiger777 |
| the godfather... |
|
|
| Phortastic |
nope
nope en
nope
:D |
|
|
|
|