return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06
View this Thread in Original format
YO-I
טוב, הודעתי לכם על בואו של ארמין ואן ביורן,הודעתי לכם על בואו של סאשה ועכשיו אני מודיע לכם על בואו של פרי קורסטן

עוד פחות מחודש פרי מגיע לארץ והמועדון שיארח אותו יהיה אותו מועדון שהתהפך כשארמין ניגן שם, האומן בתל אביב

דברים טובים מגיעים בקטנה אבל פרי הוא קטן שיהיה ענק

יאללה תפציצו בתגובות
Segev
ואי אז אני כבר היה בצבא
מקווה שהיה טוב ואולי היו לי עוד פעם קומבינות ויכניסו אותי
Meltdown
מקווה להיות שם, אם שוב לא אהיה חולה
-AP-
לי חסרות כמה שנים בשביל שיהיה אפילו סיכוי שיכניסו אותי. :\
Glenn-Holmes
לא ראיתי אף אחד שנשלח הביתה מבעלי כרטיסי המכירה המוקדמת באירוע עם ארמין
וזה כולל בני 19-20 עם כרטיס

בכל מקרה אני שם
פרי הולך להפגיז רק שתדעו שזו עשויה להיות אחת המסיבות הטובות עם פרי גם מבחינה מוזיקלית שכן האלבום החדש שלו שלוש שנים אחרי רייט אוף וואי הולך לצאת שבועות בודדים אחרי המסיבה משאומר הרבה חומרים חדשים ממנו במסיבה
Scorchio
ואללה שרק ישים לי שם
Rock Your Body Rock
ואני אהיה מרוצה
:)
DjG
It has been a while since Ferry's last visit to the holy land
As Usual, Expected to be a blast!
C u guys there and then
markfeldman
COUNT ME IN !
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
COUNT ME IN !

אולי תעדכן כבר את הרשימה שלך?

עברו חודשיים מהעדכון האחרון מה אתה מזניח אותנו?
sabi10
נהדר, רק ששלושה ימים לפני זה ב 24 לחודש אני הולך למילואים ל 18 יום ברמת הגולן...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10
נהדר, רק ששלושה ימים לפני זה ב 24 לחודש אני הולך למילואים ל 18 יום ברמת הגולן...

תאמת כמוני כמוך
יש לי מילואים מאמצע אפריל שאני מנסה לדחות
ואם אני לא יצליח...
THE_BLUE_DRAGON
פרי מגיע ואני עצוב ועצבני!
רק האומן יכול לעשות לי דבר כזה.
לא יאומן.

היכונו לגטו 3

אני יהיה ברחבה הקטנה עד 3
לא יצא אפילו לומר שלום לאנשים
בשביל מה אני הולך לשלם שוב 90ש"ח אני ממש לא יודע!

סעמק עם זה!
כזה בזבוז וחוסר כבוד.
כבר לא יודע מה עדיף שיביאו אותו או שלא
פשוט ההפקה הגרוע והחוסר כבוד
כבר לא יודע מה עדיף
וזה כואב לומר זאת!

אתה בא למסיבה בשביל להנות כמה שרק יותר!
ולא בשביל לסבול ולצאת כעוס וממורמר כמו שאני עכשיו.
אבל זאת אשמת האומן שלא יודעים כלום בקלאבינג
ותופסים תחת מכלום!

הפקה חרא הולכת להיות.
סט פצצה של פרי יהיה.
גטו 3 יהיה.
כניסה ממש לא לעניין תיהיה.
ועם כל זאת גם אני יהיה שם.

כבר עדיף להביא את פרי לנגן בחירייה מאשר בהפקה הזאת :whip:

45%
ממני רוצה ללכת
55%
ממש לא מעוניין!

זה בחיים לא קרה בעבר!
איפה הימים של נקסט :confused:

יודעים מזה מזכיר לי?
בהחלט את אנרג'י של הנוער.
כן עד כדיכך אפילו.
:eek:

באמת שמצטער על המרמור הכבד אבל זה המצב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement