|
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by jp
Ze zijn even goed :o |
Van basten krijgt het moeilijk volgende wedstrijd. Ik vond ze vanavond verdedigend vele malen beter dan tegen ivoorkust. Jammer dat er weinig individuele acties waren.
Trouwens die nummer 10 van Argentie dat was me een lastpak zeg. Blij dat ie gewisseld werd.
P.S. JP vette foto's van defcon op phono man. Good job! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Trouwens die nummer 10 van Argentie dat was me een lastpak zeg. Blij dat ie gewisseld werd. |
Riquelme? Hele goeie voetballer inderdaad..
Ben benieuwd wat het tegen Portugal gaat worden.. Die zijn ook niet echt in grote doen, maar lastig zal het zeker worden. Laat Van Bronckhorst / De Cler in ieder geval alsjeblieft die Portugese relnicht op rechtsbuiten ondersteboven maaien. |
|
|
| magrec |
| Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden :whip: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik ben redelijk verrast door de verdediging vandaag. aanval viel een beetje tegen maar goed ik zie zeker kansen tegen portugal, revance op 2 jaar geleden :whip: |
Sweet revenge :D |
|
|
| AirPole |
| Boulahrouz is de man van de verdediging. En de Cler speelde naar mijn mening ook heel goed! Netjes. |
|
|
| AirPole |
Kroatie - Australie, wat een wedstrijd!!!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :crazy: :crazy:
Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven. Naja, Aussies zijn door. Netjes hoor. |
|
|
| MennoB |
| Hahaha, ja bij deze scheids was 3x geel: rood! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AirPole
Simic krijgt 2xgeel en hij mag gewoon op het veld blijven. |
WTF? |
|
|
| robin |
:conf: :conf:
Wat een koekebakker is die scheids dan :stongue: |
|
|
| Smirnoff |
[VanGaal Mode ON]
Zijn die Duitsers nou zo goed ?? ... of zijn die Zweden nou zo slecht ?? :conf:
[VanGaal Mode OFF] |
|
|
| Dj_Day-V |
| Sweden speelde slecht. |
|
|
| eieregooie |
| idd, duitsland lijkt het toch beter te doen dan ik vooraf dacht... maar ik wil nog steeds wel eens zien wat er gebeurt als ze tegen een echte goeie ploeg komen te spelen... |
|
|
|
|