return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Hét grote WK2006 Topic! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Cosmic
quote:
Originally posted by jp
Het hele WK wordt op Talpa uitgezonden :p

:happy2:

Nee, de reclames worden uitgezonden en daartussendoor komt t voetbal

:p

PS: In de kwartfinale liggen we eruit..
Creamfields23
Als Nederland de eerste ronde haalt en men zit er helemmal in dan kan er iets moois gebeuren.
DjRV
Gisteren in Katwijk geweest.

Wat een bagger wedstrijd :nervous:

FF over Huntelaar, alles wijst er op dat MVB hem niet meeneemt, wat ik echt dom zou vinden, maar goed wie weet scoort VoH de winnende in de finale, hoor je ons ook niet meer :)
Muppy
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Ze gaan gewoon alle vier mee denk ik

Hij doet dit denk ik om ze scherp te houden. Zal me niks verbazen als Van Basten straks met een big smile zegt dat 'ie Kuyt meeneemt als rechtsbuiten ipv spits.

Zou een goeie bak zijn iig :)

daar zie ik hem nog toe in staat ook haha:D
Ik hoop dat we de eerste ronde halen en dat als we daarna goed in de wedstrijden kunnen groeien dat misschien een halve finale er nog wel in zit...:o
Dj_Day-V
Minstens finale :crazy:
Siesta
Zolang die duitsers maar niet te ver komen
Djeebie
Die Duitserts halen de eerste ronde denk ik niet eens. Wat hebben die een slecht team zeg! En laat Lehmann maar lekker keepen zoals in de laatste competitiewedstrijd van Arsenal :D

Nederland is echt moeilijk in te schatten. Eerlijk gezegd heb ik voor het eerst bij Oranje het gevoel dat ze ondanks het vertoonde spel altijd kunnen winnen. Het voetbal is misschien niet oogstrelend, maar ze halen wel de resultaten. Ik vertrouw er sowieso op dat ze de eerste ronde overleven. Daarna zien we wel verder.
The Freezzz
Huntelaar niet mee!!:(
Dj_Day-V
Jammer.

Maargoed... Persie, Robben en Kuijt wel, we worden kampioen :toothless
SnuggLe
Had ik al gezegd dat ik kaartjes heb? :D
Leipzig here i come! :clown: :crazy: :eyespop:

Yarnie
Ik was het tot nu toe niet altijd helemaal eens met het selectiebeleid van de heer van Basten, zo waren bobson en Dennenboom geen goede vondsten maar daar in tegen Boularouz en enkele AZ spelers wel. Maar wat die nu doet begrijp ik helemaal niks van.

Ik snap het argument, ik kan maar 3 spitsen meenemen wel, maar waarom neemt die INGODSNAAM Vennegoor mee. Hij heeft het hele jaar amper wat gepresteerd. 11 goals maar, tegen ruim 30 van Klaas-Jan. Neem de laatste beker finale, een duidelijkere beslissing in het duel Klaas-Jan vs Jan bestaat er niet. Ik zie nog hoe Jan onhandig en stuntelig de 16 in loopt en een 2 tegen 1 situatie verprutst waarmee hij de wedstrijd op slot had kunnen doen, en ik zie voor me hoe Klaas-Jan 2 prachtige treffers maakt en er uiteindelijk met de cup vandoor gaat.

De statistieken spreken voor zichzelf. Klaas-Jan heeft bijna 3 keer zoveel goals gemaakt. Het argument van breekijzer begrijp ik ook niet helemaal. Klaas-Jan is wat mij betreft sterker in kopduels, timed beter en is veel slimmer in de 16. Bovendien zie ik Klaas-Jan sneller iets forceren in de laatste minuten, hij heeft immers al vaker met dat bijltje gehakt (Roda thuis, psv in de finale, Vitesse uit). Bovendien zou Klaas-Jan een perfecte directe stand-in zijn mocht v. Nistelrooij niet kunnen spelen door een schorsing of een blessure. Voor Voh zie ik die rol niet weggelegd.

Gelukkig hebben we het EK voor jong oranje in Portugal nog, want daar zal Klaas-Jan wel spelen, en hopelijk het ongelijk van de heer van Basten bewijzen.
eieregooie
Naja, dan hebben we weer wat om op te shcelden als we eruitgeknikkerd worden :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement